منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

night_fox 06-02-2009 05:24 AM

ياما طيبين كتير ياما
ياما حنينين كتير ياما
لكن زمن العجايب اللى معندوش
ضمير

prince of alex 06-02-2009 11:59 PM

عبارة للامام علي رضي الله عنه

اذا مت وكان لك خمس اصدقاء فأنت انسان عظيم ،،،،

karmen 06-03-2009 06:59 AM

إذا كنت تحب بصدق فتوكل على الله ولا تفقد الأمل ، وإذا كنت كاذباً فارحل وتحدث عن القضاء والقدر

night_fox 06-05-2009 12:12 AM

فى عبارتين اتقالولى فيوم واحد
غيرو حياتى كلها
اول واحدة
u r no body
وتانى واحدة
what simply doesn't kill u make u stranger
ودى حاجة انا مؤمن بيها

بلابل 06-06-2009 12:57 AM

اذا كان الكذب

ينجى

فالصدق انجة

وياريت الكل يبقى صريح حاجات كتير هتتغير

karmen 06-06-2009 01:06 AM

وأنا بقول تانى ومش هيأس
إذا كنت تحب بصدق فتوكل على الله ولا تفقد الأمل ، وإذا كنت كاذباً فارحل وتحدث عن القضاء والقدر

بلابل 06-06-2009 01:24 AM

لية كل حاجة حلوة عمرها قصير

ولغاية دلوقتى مش لاقى

رد على المقولة دى

karmen 06-06-2009 01:27 AM

ليه كل شئ فى عيوننا دايما بيتغير

بلابل 06-06-2009 01:34 AM

انظر امامك ولا تنظر لاعلى منك

فعلا الواحد لما بيبس لفوق بيتعب

karmen 06-06-2009 01:52 AM

ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج


الساعة الآن 01:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir