منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

karmen 03-12-2010 02:16 AM

يا طيور إرحلي
وإحملي حلو الكلام
ولما توصلي طمنينا عليهم
وبلغيهم منا السلام

karmen 03-12-2010 02:17 AM

لو كنت قاعد لواحدك
وجاتلك بوسه على خدك
إعرف إنها من واحد محبش حد قدك

karmen 03-12-2010 02:23 AM

أحلى ضحكه ضحكتك
أحسن صحبه صحبتك
أجمل رنه رنتك
غالي وربنا يعلم معزتك

karmen 03-12-2010 10:40 AM

كتبت إسمك عالرمل جت موجه مسحتو


كتبت إسمك عالجينز جت ماما غسلتو


كتبت إسمك في قلبي محدش قدر (ييجي ناحيتو)

karmen 03-12-2010 10:47 AM

عارف حبك في قلبي قد إيه؟























بتدور ليه









بقولك في قلبي مش في الموبايل

ايلول 03-12-2010 02:19 PM

الشمس ترسل حبا ذهبيا


والقمر يرسل حبا فضيا



وانا ارسل لك حبا ابديا


***********************

ايلول 03-12-2010 02:20 PM

القمر وصانى عليك

افرش ورود حواليك


وبروحى اخاف عليك


ومن عين البشر اداريك

ايلول 03-12-2010 02:24 PM

قالت الورده البيضاء للطائر عندما يصبح لونى احمر ساحبك
فقطع الطائر جناحيه ونشر دمه ع الورده
فاحمر لونها
فادركت الورده كم احبها الطائر
ولكن الوقت قد فات
لان الطائر قد مات
لذا عليك محبه من يحبك قبل فوات الاوان!!!!!

karmen 03-26-2010 06:44 AM

قلبي معاك إحتار
وحياتي في بعدك نار
يارب لو نستني تلاقي في سريرك فار

karmen 03-26-2010 06:46 AM

تم تحويل قلب ليك
من واحد محبش غير معاليك
وقاعد دلوقتي بيفكر فيك


الساعة الآن 02:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir