منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

لمحه حب 03-20-2010 08:03 AM

اعترف اني مبسوطه اني رجعت لمحه حب

youssf_star2008 03-20-2010 08:19 AM

اعترف انى بخاف من الكلاب

دبدوباية 03-20-2010 12:03 PM

أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش
ويحرق الدم


eltohamy 03-20-2010 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 135347)
أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش
ويحرق الدم





طب ليه كده احنا هنا اسره واحده

karmen 03-21-2010 09:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 135347)
أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش

ويحرق الدم

ليه كده بس يا دوبي
مين ضايقك يا قمر وإحنا نظبطهولك

manolly 03-24-2010 08:11 AM

اعترف انى غبية فوق ما كنت اتصور

karmen 03-24-2010 08:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 136377)
اعترف انى غبية فوق ما كنت اتصور

إيه ده إيه ده
هو في إيه يا جدعان
أنا مكنتش فاكره ان الحوار كده
وايه التوقيع ده
هو في اييييييييييييه
فهميني
انا مش هينفع أصبر لبكره
تعرفي تتكلمي في الموبايل دلوقتي واللا إيه؟

manolly 03-24-2010 08:35 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالا مينفعش
ياريت يا سارة تنزلى بكرة
ومش هينفع كمان تليفون البيت

admin 03-24-2010 03:18 PM

ياخبر ابيض يولد


استر يارب


خير يامانوالى


ابقى طمنين ياساره


اعترف انى فى حياره من امرى

youssf_star2008 04-02-2010 07:58 AM

اعترف إنى مش فاهم حاجة


الساعة الآن 11:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir