منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

night_fox 06-06-2009 04:29 AM

لية كل حاجة حلوة عمرها قصير

ولغاية دلوقتى مش لاقى

رد على المقولة دى

يا بلابل
علشان حلوة لازم يبقى عمرها صغير
ولو عمرها طويل...... مش هتحس بحلاوتها

متستاهلش عليك اضيع عمرى ندمان على اللى فات
متستاهلش حتى تبقى ليا ماضى وذكريات


golden man 06-09-2009 04:18 AM

من يضحك اخيرا يضحك كثيرا

prince of alex 06-14-2009 12:55 AM

جمييييييييييل اوي

el asmar 06-14-2009 10:45 AM

أذا أرادت شيئا بشده وجأء أليك فأطلق صراحه

فأن عاد أليك فهو لك من البدابه

وأن لم يعد لك فهو ليس لك من البدايه


karmen 06-14-2009 11:55 AM

ليس من الصعب أن تضحي من أجل صديق ..
ولكن من الصعب أن تجد صديقاً يستحق التضحية !!


night_fox 06-14-2009 12:36 PM

يا كلمة يمكن
يا بحر من اسرار

EzAt99 06-16-2009 03:12 AM

اروع ما قد يكون ان تشعر بالحب، ولكن الاجمل ان يشعر بك من تحب

karmen 06-16-2009 04:12 AM

الحياة كالوردة ..
كل ورقة خيال ..
وكل شوكة حقيقه !

بلابل 06-20-2009 03:22 PM

اوحش حاجة انك تحب اوى وعلى اد حبك تقابل قسوة

karmen 06-21-2009 04:46 AM

لن أطلب الرحمة من أحد لكن سيأتى يوم لن أرحم فيه أحد


الساعة الآن 09:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir