منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب مشرفين على باقى الاقسام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10240)

admin 04-20-2009 12:42 AM

مطلوب مشرفين على باقى الاقسام
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

السلام عليكم


بعد السلام والتحيه


الى جميع اعضاء منتدي الماجيك



يعلن منتدي عن حاجه الى مشرفين للاقسام


فمن يرغب ياكتب اسمه والقسم الذي يريد الاشراف عليه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مع تحيات اداره الموقع


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الاقسام المطلوب مشرفين عليها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط

التنسيق الجيد - - وضع مصدر للمواضيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

النتسيق الجديد -- رفع الصور باسم الماجيك اذا
امكن



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

النتسيق الجيد -- وضع شاعر من تاليفه-- وليس منقول وقبل الكتابه فى القسم يوضع الموضوع فى الشعر العام ثم ينقل الى الابداعات الفنيه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التنسيق الجيد جدا جدا لكل موضوع
متابعه ردود الاعضاء فى المواضيع
متابعه اجدد الالعاب الترفيهه
وضع العاب الجديد فى قسم الترفيه ثم تنقل اذا لم تكن مكرر الى ذلك القسم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - الشروحات بحقوق الماجيك وليست منقوله
ويوضع الشرح فى قسم البرامج العامه ثم ينقل للقسم الشروحات --


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - -

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط


التنسيق الجيد - -


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط

التنسيق الجيد - - وضع مصدر للمواضيع


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - وضع طلبات الاعضا من الكتب--
اذا كان حجم الكتب اقل من 1 ميجا يرفع فى المرفقات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - واستخدام المرفقات اذا لزم الامر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - اذا كان حجم البرنامج اقل من 1 ميجا يرفع فى المرفقات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - اذا كان حجم اللعبه اقل من 1 ميجا يرفع فى المرفقاتع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - وضع مصدر للمواضيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - وضع اخر اخبار الاهلى فى كل مباره
كذلك الاهداف واذا امكن رفعها بحقوق الماجيك وكذلك الكتابه على الفيديو


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط
التنسيق الجيد - - متابعه جميع الاحداث الرياضيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
سيتم استقبل الطلبات حتى
يوم 1/5/2009

ولحين وضع المشرفين الجدد

الرجاء التفاعل فى القسم
الذى ترغب الاشراف عليها
سيتم متابعه الطلبات
وكذلك نشاط كل عضو فى خلل هذه الفتره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


prince of alex 04-20-2009 12:48 AM

انا احمد وعايز يا ادمن اكون مشرف على قسم الاسلامي ويارب نشووووووووووووووووووووووف

prince of alex 04-20-2009 12:51 AM

او على قسم العاب الماجيك القسم الجديد يا ادمن الي في قسم الضحك والفرفشة

admin 04-20-2009 12:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 49606)
انا احمد وعايز يا ادمن اكون مشرف على قسم الاسلامي ويارب نشووووووووووووووووووووووف




اتبع الشروط المطلوبه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشروط

التنسيق الجيد - - وضع مصدر للمواضيع

karmen 04-20-2009 02:20 AM

منتدى ألعاب الماجيك
بس عايزه أفهم يعنى ايه تنسيق المواضيع؟

prince of alex 04-20-2009 05:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 49610)
او على قسم العاب الماجيك القسم الجديد يا ادمن الي في قسم الضحك والفرفشة


طب وديه ما مودي بردو مشرف على حجتين !!!!

youssf_star2008 04-20-2009 10:15 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لو سمحت يا مديرى العزيز انا
نفسى اكون مشرف منتدى الاهلى
وشكرا
وارجوا الرد ......

admin 04-22-2009 05:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 49670)
منتدى ألعاب الماجيك
بس عايزه أفهم يعنى ايه تنسيق المواضيع؟


مفيش مشكله
والتنسيق

نوع الخط اللون الصور وضع الموضوع فى منتصف الصفحه
واستحدام الابتسامات
وليس الاقتصار على النقل فقط

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 49798)
طب وديه ما مودي بردو مشرف على حجتين !!!!


طب وايه المشكله انا رديت على الطلب الاول ومكنتش شوفت الطلب الثانى
شد حيلك بس فى الاسلامى وان شاء الله نشوف القسم الثانى



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssf_star2008 (المشاركة 49863)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لو سمحت يا مديرى العزيز انا
نفسى اكون مشرف منتدى الاهلى
وشكرا

وارجوا الرد ......

وماله ياغالى
تجربه ليك عايزين تغطيه للمباره الاهلى والزنالك القدمه
وشويه نشاط فى القسم

والاشراف للجميع ليس تشريف ولكن تكليف

وفى انتظر الباقى

youssf_star2008 04-23-2009 11:28 AM

ها عملت اللى حضرتك اؤلتهالى
ينفع بقى ابقى مشرف ؟؟؟؟؟؟

youssf_star2008 04-23-2009 11:30 AM

ها عملت اللى حضرتك اولتلى عليه
ينفع بقى ابقى مشرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الساعة الآن 07:22 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir