![]() |
احسن لاعب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا اعضاء المنتدى الغالى طبعا اللى بيحب الأهلى يدخل يكتب افضل لاعب فى الأهلى كل عضو حيدخل يكتب افضل لاعب بانزباله وانا الأقول محمد ابو تريكه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وياريت تجيب صوره لللاعب اللى بيحبه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته... |
انا مش اهلوى بس بحب محمد ابو تريكه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وكمان الساحر بركات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والحارس الامين رمزى صالح [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
كل ده اوك كل اللى انتى قلتهم انا بحبهم فعلا
|
انا كمان بحب تريكة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الكل بيحب ابو تريكه
|
اوك ابو تريكه بس انا بحب بركات واحمد فتحى
|
بحبهم بردوا انا بحب كل لاعبين الأهلى
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
وانت كماااااااااااااان يا كابتن ده الكل بيحب ابوتريكه
|
محمد ابو تريكه
|
| الساعة الآن 10:27 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir