منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تعالو ندعى لبعض بالخير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10847)

admin 06-04-2009 10:14 AM

تعالو ندعى لبعض بالخير
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تعالو ندعى لبعض بالخير


انا قولت انا احنا مفروض نشارك بعض فى كل شئ

اليومين دول امتحانات


فكل واحد يدخل يدعى للاعضاء الى عندهم امتحان

وكمان الى عنده مشكله


ندعى له ان ربنا يحلها له


وكذلك المريض ندعى لها بالشفاء


وهكذا


وانا عندى امتحانات


ادعولى


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-04-2009 10:37 AM

مشكور يا أدمن على الموضوع الجميل ده
وربنا يوفقك يارب فى الامتحان
واى حد عنده امتحان او تعبان يدخل يقول واحنا ندعيله

night_fox 06-04-2009 10:52 AM

فكرة جميلة يا اسامة
يارب وفقنا فى امتحاناتنا ياااااااارب

prince of alex 06-14-2009 12:21 AM

فكرة جميلة

ومشاركة اروع

وربنا مع الكل ؛؛؛

عمر-غانم 06-14-2009 12:25 AM

مشكووور على الموضع الجامد
ربنا يوفقك ويوفقنا كلنا
اللهم فلا سهل إلا ما جعلته سهلا

karmen 06-14-2009 11:44 AM

انا لسه مخلصتش الامتحانات وشكلى كده مش ناويه اخلص
ادعولى بقلب جامد انى اخلص بقى

عمر-غانم 06-17-2009 10:28 PM

إن شاء الله هتخلصى الإمتحانات وهتعدى على خير
اللهم سهل فلا سهل إلا ماجعلته سهلا



golden man 06-18-2009 11:20 AM

ان شاء الله كل الى عنده امتحانات ربنا يكرمه

karmen 06-18-2009 11:31 AM

يارب
ان شاء الله كلنا نخلص الامتحانات
وربنا يوفقنا كلنا فى النتيجه

admin 07-16-2009 10:35 AM

مشكور ليكم على
مشكور ليكم على الرد والمرور


اتمنى ان ينال الموضوع اعجبكم


تحياتى للجميع


والله الموافق
الرد والمرور


اتمنى ان ينال الموضوع اعجبكم


تحياتى للجميع


والله الموافق


الساعة الآن 02:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir