منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   الفرق بين موبايل الولد وموبايل البنت (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11062)

بلابل 06-21-2009 03:12 PM

الفرق بين موبايل الولد وموبايل البنت
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

انا جيبت انهاردة موضوع يا ريت كلنا نشارك فيه

اكيد طبعا كلنا معانا موبايلات سواء كنا ولاد ولا بنات

مش حطول عليكوا المهم نبتدى


موبايل البنت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بالنسبه للنغمات

بطمنك
الليله دى
خليك معايا
قد الحروف


ناس بتعرف تسمع اغانى بجد

اما بالنسبه للخلفيات

دباديب
قلوب
مناظر طبيعيه تفرح


ناس عندها ذوق

اما بالنسبه للرسائل

طبعا كلها رسائل حب
وحاجه كده كلها مشاعر واحاسيس معدومه عند ناس اصحابنا

اما بالنسبه لحاله الموبايل

الموبيل بتاعهم كانه لسه طالع من الكرتونه

نصيحه اللى عاوز يشترى منكم موبيل يدور على واحده بتبيع موبايلها


اما بالنسبه للشباب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الله لا يوريكم
بالنسه للنغمات


الدنيا خربانه
المولد
انتى دنيا
الليل والشوارع
يا خاينه


وطبعا الشباب بيطبقو حكمه لولا اختلاف الاذواق لبارت الاغانى
ياريتها كانت بارت واستريحنا



طبعا بيحطو مناظر طبيعيه
ايشى بركان لسه منفجر
مناظر
تسونامى
اشكال تموت من الرعب على اساس ان لما يجى حد يمسك الموبيل يتخض فيسيبه فميلعبش فيه وجهه نظر برده

اما بالنسبه للرسائل

طبعا دى بقى مقدرش اقول فيها حاجه

دي مجرد عينة
اهديك ثلاث وردات ورده مليانه حب وورده مليانه وفا وورده مليانه نحل يقرصك اذا نسيتني!!!


عيونك مثل عيون النسر وصوتك مثل صوت البلبل وجسمك مثل جسم النمر ببساطه انتا اغرب حيوان!!!


تيجي فجأه على بالي اضيع اتشقلب حالي واجري على بصله واقول ريحة الغالي!!!



حبنا مش غلطه انا صقر وانتا بطه انا كتاب وانتا شنطه انا قلب وانتا جلطه!!!


الساعه 4 الفجر تفتح الشباك وتقول بحبك حيرد عليك الصدى ويقلك روح نام يااهبل!!!


انتا الجمال انتا الدلال انتا العشره منك بريال!!!


لو خيروني بين حبك وبين مال قارون هاختار مال قارون اسف الحياه اصل صعبه قوى!!!

اما بالنسبه لحاله الموبيل

فحاجه كده زى متقول دى عدد
متجمعه
يعنى الموبيل عباره عن كذا عده فى بعض
وده طبعا من كتر الرمى من اى حته فى اى حته
وهيا تعتبر
موبيلات على ما تفرج

اللى عاوز يشترى عده من شاب ميفكرش انها هتقعد معاه اكتر من اسبوع وتبوظ لانها بتبقى متلصمه

اية وجهة نظركم انتة بقى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 06-21-2009 11:15 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
والله عندك حق يا بلابل
بس باردو في بنات كوووووووووووووول بتحب تخلى موبايلها كوووول زيها

طيب لو في واحدة عايزة تبيع موبايلها هنا انا مستعدة اشتريه
لان موبايلى خلااااااااص زهقت منه
تسلم عالموضوع الرائع

karmen 06-22-2009 01:40 AM

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم انت برنس
موضوع تحفه
مبطلتش ضحك من ساعة ما قريته
هما الولاد كده طول عمرهم همج

radwan 06-23-2009 02:15 AM

جامدة يا بلابل
بس مفيش حد لسه بيحط الدنيا خربانه

المعظم تلاقيه حاطط صوت واحد بيكح
والتانية ضحكة مايصة
ههههههه
وحاجات كده

هيمة فرج 06-23-2009 03:16 AM

همج يا كارمن

لية كدا

تسلم يا بلابل على الموضوع الجامد دا

eima 06-25-2009 03:55 AM

لا بجد موضوع جااااااااااامد .


شكرا على الابتسامة الجميلة دى .

golden man 06-25-2009 04:37 AM

موضوع حلو يا بلابل
بس على فكره مش كل الاولاد زى ما انت بتقول
الى انت بتقول عليهم دول قله قليله جدا
ومش عارف كارمن بقت تقول الكلمه دى كتير ليه

Silver 07-11-2009 08:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 65668)
موضوع حلو يا بلابل
بس على فكره مش كل الاولاد زى ما انت بتقول
الى انت بتقول عليهم دول قله قليله جدا
ومش عارف كارمن بقت تقول الكلمه دى كتير ليه

هههههههههههههههههههه

والله يابلابل ضحكتنى ع الموضوع

طب إيه رأيك فى بنات وفى الجامعة كمان

ومشغلين اغانى شعبى ع الموبيل وفى الموصلات كمان

وقاعدين يصقفوا ولا كأنهم فى فرح ؟!!
%-(

قال بيقولوا همج قال [-x

ليه خلتني أحبك 07-12-2009 11:36 AM

هههههههههههههه
موضوع جميل جداااااا
مشكور بلابل
لاتحرمنا من مواضيعك الجامده دي

karmen 07-13-2009 07:07 AM

همج برضو :a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):
حد عندوا اعتراض؟؟؟


الساعة الآن 01:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir