منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

karmen 10-06-2009 04:13 PM

أعترف إني...........................
 
لعبه حلوة عجبتني وجبتها ....

انه كل وااحد يدخل يعترف لنا بشيء



مثلا:



أعترف اني جعانه



أو


أعترف انى سريعة الغضب


وهكذا


ياللا نبدأ





golden man 10-06-2009 08:14 PM

اعترف انى غلطت كتير فى حياتى

tafa 10-06-2009 08:51 PM

اعترف انى كنت بكدب كتير
بس اقسم باللة انا دلوقتى صادق فى كل حاجة حتى لو كانت هتضرنى

admin 10-07-2009 05:57 AM

اعترف انى متسرع

manolly 10-07-2009 06:08 AM

انتوا كلكوا بتعترفوا بالغلط بس ليه
ماتعترفوا بحاجات كويسة
عادى باردو

اعترف انى بحبه بجنوووووووووون

amira abdo 10-07-2009 11:07 AM

اعترف اني ناسايه جدااااااااااااااااااااااا اااااااااااا

tafa 10-07-2009 01:28 PM

اعترف انى معجب بيها

manolly 10-08-2009 02:30 AM

ممممممممم
حلو اوى كدة


اعترف انى رغاية اوى

tafa 10-08-2009 03:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 85377)
ممممممممم
حلو اوى كدة


اعترف انى رغاية اوى

من غير ما تقولى والله:d(انا بهزر)

اعترف انى غلط غلطة كبيرة اوى فى حياتى

اوس الواثق 10-08-2009 10:30 AM

اعترف انى متردد


الساعة الآن 08:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir