منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   افتح قلبك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14732)

دبدوباية 11-25-2009 12:53 PM

افتح قلبك
 



افتح قلبك للأنسان الذي


يعطيك ولايسال كيف اولمن اولماذا اوما المقابل




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




يحمل على ظهره كل همومك ويدعولك قبل نفسه


يشاركك أحلامك وطموحاتك مهما كانت بعيدة المنال أوسخيفة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



افتح قلبك للأنسان الذي

يأخذ من ابتسامته ويرسمها على وجهك

يقرأ عينيك قبل لسانك

يصدقك بينما كل الناس تكذبك





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



افتح قلبك للأنسان الذي

يجعل من اذنيه ملجأ" لغضبك ومن قلبه قبر لأحزانك

يخاف عليك من ان تشعر بالوحدة مع شخص آخر


لايجعلك محتاجا له فهو دائما إلى جانبك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





افتح قلبك للأنسان الذي


يغار من الدمعة إن لامست خديك


يوجهك إن ضللت الطريق




يراك عظيما وقادرا عندما ترى نفسك فاشلا




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]







[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]









[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





افتح قلبك للأنسان الذي


يحنوعليك عندما تقسوعلى نفسك

فيأخذ من روحه ويزرعها في يديك





وفي الختام







[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




افتح قلبك للذي أعطاك كل هذا ولم يخدعك

asf hell 11-25-2009 02:10 PM

يعنى من الآخر افتح قلبك لوالدتك ووالدك
وبس
لان محدش يتآمن غير دول


دبدوباية 11-25-2009 02:56 PM

فعلا
مفيش حد ممكن تآمن ليه غير والدك ووالدتك
دول أكتر ناس يحبوك ويخافوا عليك من غير مايستنوا المقابل

asf hell 11-25-2009 02:58 PM

دة صحيح
اسألينى انا


دبدوباية 11-25-2009 03:01 PM

لأ مسألكش
لأنى أنا متأكدة من دة
وفعلا أنا مش بحس بحب حد ليا ف الدنيا قد حب ماما وبابا ليا

asf hell 11-25-2009 03:10 PM

اكييييييييييييييييد

amira abdo 11-25-2009 07:56 PM

ميرسي يادبدوبايه ع الموضوع الجامد ده وفعلا مفيش اامن من حب الاب والام لانه فعلا حب بدون مقابل ميرسي ياقمر


لمحه حب 11-25-2009 07:57 PM

تسلمي ياقمر على التوبيك

admin 11-26-2009 12:07 AM

افتح قلبك للأنسان الذي

يأخذ من ابتسامته ويرسمها على وجهك

يقرأ عينيك قبل لسانك

يصدقك بينما كل الناس تكذبك

والله انا معاكم فى الكلام ده
افضل حب فى الدنيا حب الاهل

بس ياعم احمد هو فنديزل مش محل للثاقه دى

اكيد فىناس برضه ممكن نثق فيهم

اى نعم مش بنفس درجه الاهل ولا الحبيب

بس برضه فى اصحاب بجد

Silver 11-26-2009 05:56 PM

اتفق مع كلام اسامة (الادمن)

برضه فى اصدقاء واصحاب بجد

ويارب الناس قلوبها كلها تتفتح

للخير طبعاً ... مش لحاجة تانية




الساعة الآن 10:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir