منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   استنتج النتيجه معانا مباره الاهلى والزمالك يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15124)

ELMAGIC MHE 12-04-2009 04:32 AM

استنتج النتيجه معانا مباره الاهلى والزمالك يا [you]
 
ياله يا شباب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]نتوقع النتيجه مع بعض وياريت نتوقع لعمل اكبر ترجيحات وبكد نكون اكبر منتدي عمل ترجيحات علي المباراه



والسؤال ما هي النتيجه التي سوف تتنتهي بها مباره الاهلى والزمالك؟؟؟؟؟؟؟؟

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

(1) .. فوز الاهلي

(2) .. فوز الزمالك
(3) .. تعادل الفريقين


دون الخروج عند اداب الحوار

amira abdo 12-04-2009 04:50 AM

(1) .. فوز الاهلي ان شاء الله

ELMAGIC MHE 12-04-2009 05:08 AM

وانا كمان هستنتج النتيجه معاكم
طبعا فوز الاهلي 3/0

Silver 12-04-2009 05:15 AM

(1) .. فوز الاهلي
2-1

لمحه حب 12-04-2009 05:25 AM

ان شاء الله واحد صفر لزمالك

bosbos love 12-04-2009 07:14 AM

فوز الاهلى
 
ان شاء الله الفوز للاهلى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

hdlk2003 12-04-2009 08:13 AM

الزمالك3صفر علي الاهلي مع تحياتي وانا اهلاوي

admin 12-04-2009 08:41 AM

ان شاء الله الزمالك على الاهلى


والاصوات الى الان

4 اهلى
3 زمالك

THE STAR 12-04-2009 08:52 AM

ان شااء الله الزماالك يفووز على الاهلي
1/0
زمــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ELMAGIC MHE 12-04-2009 09:38 AM

وكده الاصوات متساويه
ياله عايزين اكتر من كده
الاصوات
الاهلي (4)
الزمالك (4)
ياله فين الباقي


الساعة الآن 11:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir