منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   رسايل للراس السنه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16120)

amira abdo 12-21-2009 11:15 PM

رسايل للراس السنه
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سنة ورى سنة

وحبي لك يزيد

وما أدري هالسنة

بشوفك

ولا مكتوب أحبك من بعيد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اليوم : أحبك

وبكرة : أعشقك

وبعده : أموت فيك

والسنة الجديدة : من غيرك ما أقدر أعيشها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

فكرت أهديك في السنة الجديدة

عيوني

لكن ترددت في اللحظة الأخيرة

خفت أشتاقلك

وما أقدر أشوفك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عاهدت ربي

كل ما تمر سنة

أحبك أزيد

وأشتاقلك أكثر

وأتمنالك أجمل سنة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نصيحة محب

شوف نفسك هالسنة وحاسبها

وشوف غلطاتك وعدلها

وإبدى سنة جديدة

بنفس حلوة وبريئة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لو جرحنا

وإنجرحنا

خلنا ننسنا

أو نتناسا

المهم نبدى سنة جديدة

والقلوب فيها متصافية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بتبدى سنة جديدة

وما نبي رسايل قديمة

نبي كل شيء جديد

نتفائل فيه بسنة سعيدة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يا أغلى البشر والأحباب

سنة جديدة ع الأبواب

ودمعي والله على حد الاهداب

قررت أنسى العتاب

بلا ذنب وبلا أسباب

وأهديك أحلى المسجات

وأتمنى منك أسمع الجواب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بيننا غربـــــة

وبعـــــــــــــاد

وفـــــــــــراق

يا ريت بالسنة الجديدة

نجمع قلبين

ونوفق راسين

ونكون مثال أروع حبيبين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أنا وقلبي فدى عيونك

أنا تعودت على فنونك

وما أبي سنة جديدة بدونك

أبي أعيش روعة جنونك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أتحدى العالم وأنا معاك

وقول للبشر بأعلى صوت أنا أهواك

ومع بداية سنة جديدة أقول يا حبيبي

أنا و قلبي وروحي وإحساسي برضوا معاك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كل عام والخير دربك وممشاك

والبسمة دوم ما تفارق شفاك

وجنة ربي سكناك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


حبيت يا الغالي بالعام الجديد أهنيك

عسى الله يعوده عليي وعليك

ويحفظك ويحفظ غاليك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تهنئة من الوريد الى الوريد

وقبل الزحمة والمواعيد

كل عام انت سعيد

وعمر مديد

وبوسة الك يا أغلى حبيب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


<تهنئة خاصة>

الشوق يسبق خطوتي قبل لا أجيك

والعين حنت قبل ينطق لساني

ولهان كلي بالغلا جيت أهنيك

وأزف لك أجمل وأرق التهاني

~~~بمناسبة~~~

العام الجديد 2010وكل عام وانت بخير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نظرا للإقبال الشديد على موبايلي العام الماضي

مما ادى الى امتلاء الذاكره

يسرني فتح باب أستقبال التهاني من اليوم

كل عام وانتم بخير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


عدد ورق الشجر

وعدد رمش البصر

أهنيك قبل البشر
2010
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لا تفتح الرساله إلا بعد

13 يوم



مثل ما توقعت تبي

تشوف الرساله زين

افتحها


أتمنى لك سنه سعيده

وعسى عامك سعاده

وحب ،،،

%2010%

تذكر أنا أول من هنأك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



5




4




3




2




1




Happy New YeaR
2010

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

راحت سنة بكل ما فيها

وجتنا سنة وش يا ترى فيها

لكن أكيد إنت

أغلى وأحلى ما فيها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


Today is

Another Year

Another Smile

Another Tear

Another Winter

Another Summer too

But there'll Never

Be Another You

Have a LoveLy Year

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ودعت بك عام مضى

وأقبلت بك عام جديد

يلي حياتي لك فدى

يالله عسى عامك سعيد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Year 2007 Is On The Way

Wish U & Ur Family A Happy New Year

Soft As Silk

White As Milk

Sweet As Honey

And Full Of Money

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

باقة من الورود

بقدوم السنة الجديدة

معطرة بالعود

لك يا صاحب الجود

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



a RELAXED Mind

a PEACEFUL Soul

a JOYFUL Spirit

a HEALTHY Body

and a Heart FULL of

LOVE.. ThatIs My

WiSh 4 U In ThiS

YeaR 2009

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



مرت سنة

وجات سنة

وراحت سنين

وبتجي سنين

وحبك بقلبي محفوظ وأمين

وكل عام وإنت بخير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





+_-_-_-_- (( مسجات رأس السنة الجديدة )) -_-_-_-_+




أعذب تهنئه لأعذب أحساس يالي غلاك ماله قياس كل عام و أنت اسعد الناس بمناسبه السنة الجديده


=================
أقول بسرعة قبلهم كلهم كل عام وأنت بخير يا بعدهم كلهم بمناسبه السنة الجديده

=================

أممم ما أدري شقول بس يلا بقول كل عام و أنت بخير براس السنه الجديدة

=================

أنا ما أقول كل عام و أنت بخير لكن أقول أنت الخير لكل عام
=================
أهني أهل الذوق و الإحساس بسنة 2010 يا كل الناس


=================
الوداع لاني مسافر و ما ظن راح ارجع أو نلتقى المرسل: س2009
=================
باقة من الورود بقدوم السنة الجديدة معطرة بالعود لك يا صاحب الجود
=================

جيت أسابق الساعات لاجل أقول كل عام وأنت بخير بمناسبه السنة الجديده


=================
فداك العمر و سنينة فداك الروح يأمي أبوس رأسك و اهنيكي بعام2010

=================


كل ساعه كل يوم كل أسبوع كل شهر كل عام و انت بألف خير
=================
لك 3 وردات: وردة تبوسك وردة تسلم عليك وردة تقولك كل عام و أنت بخير


=================
للغالين أحلى تحية معطرة بالورد و الف هدية بمناسبة عام 2010

=================

للغالين بس اللي أحبهم و يحبوني كل عام و أنت بخير بالسنة الجديدة

=================

مرت سنة بكل ما فيها و جت سنة أحلى ما فيها إنك لسة معاي فيها


=================
مرت سنة و جات سنة وحبك بقلبي محفوظ و أمين و كل عام و أنت بخير
=================


مرت سنة وجت سنة و أنا وأنت فيعز و هنا أهنيك بالعام الجديد 2010



=================
مع آخر لحظات السنه نطفي شموع ونشعل شموع نتمى لكم سنة حب بلا دموع

=================

يمر عام ويهل عام وأنت شعاع ينير قلوب الأصدقاء وكل عام وأنت بخير



=================
مشتاق أضمك حيل
وأتنفس أنفاسك
وأبارك لك
براس السنة حبيبي
=================
للغالين
بس
اللي
أحبهم
ويحبوني
كل عام وإنت بخير
بالسنة الجديدة
=================
من قالك إني في عيد أو إني سعيد يوم أشوفك هوالعيد و كل عام و إنت بعمر جديد
=================
أقدم لك عيدية
إعتبرهاعيدية
براس السنةالميلادية
بوسةلأحلىخدودوردية
=================
أممم

ماأدري شقول


بس يلابقول


كل عام وإنت بخيربراس السنه الميلادية

=================
مرت سنة
وجات سنة
وراحت سنين
وبتجي سنين
وحبك بقلبي
محفوظ وأمين
وكل عام وإنت بخير
=================
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
safon

ملاك الروح 12-22-2009 06:18 AM

تسلمي ياعسل
happy new year
ان شاء الله تبقي سنه سعيده ع الجميع

bosbos love 12-22-2009 06:58 AM

جمال جدا يا اميرة شكرا
على اجمل رسايل يا قمر
ودى منى ليكى

أقدم لكى عيدية
إعتبريها عيدية
براس السنة الميلادية
بوسة لأحلىخدود وردية


admin 12-23-2009 06:05 AM

مشكور ليك

:x:x:x

:-h:-h:-h

تحيات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-24-2009 08:26 AM

ميرسي ياملوكه ميرسي يابوس بوس ياقمري ميرسي يا بوس علي مرورك والحمدلله انها عجبتكم

yousef eldeep 12-24-2009 08:52 AM

شكرا ليكي اميرو علي الرسايل
تقبلي مني مروي

amira abdo 12-24-2009 08:53 AM

ميرسي يا يوسف علي مرورك يارب تكون عجبتك

karmen 12-25-2009 03:07 AM

تسلم ايديك يا ميرو
كويس اني شفت الموضوع ده في وقته
في حجات كتير عجبتني هبعتها للناس ان شاء الله
وخدي دول كمان







...................
هاني وقع في البير
قصدي شادي نام عالسرير
يوووووه
قصدي
هابي نيو يير
...................
تؤمروني بحاجه؟؟

أنا هسافر يوم الجمعه بعد 7 أيام
ومأظنش هرجع أو نتقابل تاني
وسامحوني لو في يوم زعلتكم


















خللي 2010 تنفعكم

المرسل:عام 2009
....................

,,..::2010::..,,


نتمنــالــك


12 شهر سعيد
52 أسبوع مرح
365 يوم حب
8960 ساعه قرب الحبيب
أتحدى العالم كله إذا في حد هنأك قبلي بالسنه الجديده

amira abdo 12-25-2009 03:09 AM

هاني وقع في البير
قصدي شادي نام عالسرير
يوووووه
قصدي
هابي نيو يير
هههههههههههههههههه دي جامده تسلم ايدك ياقمر ميرسي علي مرورك

admin 12-25-2009 03:13 AM

اقتباس:

هاني وقع في البير
قصدي شادي نام عالسرير
يوووووه
قصدي
هابي نيو يير



بجد جميله بس ان جالتى كده

اسامه وقع فى البير
وكريم نايم على السرير

يوه

قصدى هابى نيو يير


تسلمى


الساعة الآن 10:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir