منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ♥ईΞ» ذكرياتـ توقِيـعّـﮯ القديم «Ξई♥ ... دعوة للمشاركهـ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17175)

prince of alex 01-10-2010 05:03 AM

♥ईΞ» ذكرياتـ توقِيـعّـﮯ القديم «Ξई♥ ... دعوة للمشاركهـ
 
♥ईΞ» ذكرياتـ توقِيـعّـﮯ القديم «Ξई♥


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ذكرياتـ
توقِيـعّـﮯ القديم


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كل لما اجي اغير توقيعي يصعب عليا
لانه كان في فتره من الفترات كان بيعبر عني وعن حالتي

وبصراحه كل عضو مننا بيختار توقيعه وصورته الرمزيه حسب موده
وحالته في الايام دي و ممكن يكون صوره عجبته
بتفكره بحاجه, بحد, بذكري .

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

فانا عملت التوبيك ده كارشيف لذكرياتنا مع توقيعتنا

فقبل ما تعدل توقيعك او تغيره
ياريت تدخل هنا الاول
وتعمل لتوقيعك كووووبي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وتقلنا ذكرياتك معاه

حطيته ليه
جبته منين
منين ساعدك فيه
حد اهداهولك
كده يعني ظبط
؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يارب تكووون الفكره الصغنونه دي عجبتكم واشوف تفاعلكم معاها
وانا حاسس انها ان شاء الله هتعجبكم
وحلاوتها انها حصريه عندنا وبس
في احلي منتدي واحلي اسره




منقوووووووووووووووووووووو وووول


prince of alex 01-10-2010 05:09 AM

انا عحط توقيعي الحالي عشان عاوز اغيرهـ ... عشان كاس الامم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 01-10-2010 05:13 AM

الله عليك يا أبو حميد
والله أنا بقالي فتره بفكر أعمل موضوع عن التوقيعات بس مكنتش عارفه فكرته هتكون إزاي
أديك انت جبت المفيد وفكره حلوه فعلا
حقيقي موضوع بشكرك عليه
أنا فيه توقيعات كتير أوي غيرتها وكان نفسي فعلا أحتفظ بيها في مكان
عالعموم لو لاقيت توقيعاتي القديمه هحطها هنا
ولو حبيت أغير توقيعي هاجي وأحطه هنا
وبردو مع التوقيعات ممكن نحط الصور الرمزيه لو غيرناها

prince of alex 01-10-2010 05:32 AM

يو ول كمو

اهلين وسهلين

يا هلا بالغلا

ايه الغيبة الطووويلة ديه يا كرملونا

بصراحة شرفتيني

وانا بقترح تثبيته

بجد موضووووع هايل

لمحه حب 01-10-2010 06:10 AM

يعطيك العافيه على الموضوع فكرتني بااول توقيع ليه في المنتدي الي كنت فيه كنت بحبه اووي ومحتفظه بيها لغيت دلوقت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

prince of alex 01-11-2010 04:08 AM

مشكورة

prince of alex 01-19-2010 11:16 PM

كلهـ يشجع
مــــــصـــــر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وعغيرهـ تو داييي

karmen 01-25-2010 07:39 PM

هغير توقيعي ده
بحر الحياه مليان بغرقى الحياه
صَرَخت..خَش الموج في حلقي ملاه
قارب نجاه!... صَرَخت قالوا مفيش
غير بس هو الحب قارب نجاه
عجبي!
%%-%%-%%-
زحام وأبواق سيارات مُزعجه
اللي يطول لُه رصيف...يبقى نِجا
لو كنت جنبي يا حبيبي أنا
مش كنت أشوف إن الحياة مُبهِجه؟
عجبي!
%%-%%-%%-
جالك أوان ووقفت موقف وجود
يا تجود بده يا قلبي يا بده تجود
ما حد يقدر يبقي علي كل شئ
مع إن – عجبي – كل شئ موجود
عجبي!


لمحه حب 01-25-2010 08:41 PM

انا حغير توقعي وحطت التوقيع الي عملته بنت الاسلام والف شكر ليها


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


prince of alex 02-11-2010 10:56 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



I promis you some day i'll put our chip in the oution
and disappear for ever
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



توقيعي الحالي


الساعة الآن 02:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir