![]() |
بالصور صناعه البيبسى ..........وابقى قابلنى لو شربتوا تانى
صناعة المشروبات الغازية بالصور مراحل الإنتاج أهم مميزتها * نظافة=0 *تعقيم=0 *أمانة=0 *غش=100% *أمراض=100% *إهمال=100% والأن اترككم مع الصور تجهيز عدة الشغل/مستلزمات الانتاج غسل الزجاجات الفارغة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعقيم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] المكان نظيف100% [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعبئة بالكمبيوتر/ملحوظه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فرز الاغطيه المناسبة للزجاجات /أليا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وأخيرا كبس الغطاء على الزجاجة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] إختبارت الجودة والصلاحية للاستهلاك/قسم حماية المستهلك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وألف مبروك ..اشرب....!!!عيش......!!!مزمز......!!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
يا عم عبقرينو ... أنت تعبت نفسيتى معاك
وهتخليه اكره البيبسى خلاص واحلف ما انا شاربه تانى بس على ما أظن ان الصور دى مش من مصر مشكور يا غالى على المجهود الرااااااائع تقبل مرورى |
وعععععععععععععععع ايه الحلاوة دى :36_6_3:
انا مكنتش بشرب الببسى كدا هتخلينى اشربه :36_9_2: شكرا على الصور وعلى المجهود |
هو بيحصل كدة بجد؟؟؟؟؟
مش ممكن ازاى يعنى؟؟؟؟؟ لا لازم ترد وتقول |
ألف شكر على المجهود بس ماعتقدش ان الصور دي من مصر انا رحت المصنع وشفت اللي بيحصل
|
ممكن متكونش فى مصر بس انا لقيت الموضوع جميل
|
موضوعك جميل بجد
|
مشكوووووووووووووووور
بس ده مش المصنع |
لا حقيقى مفتش
بلاه البيبسى ماله عصير القصب |
اه ماله القصب
|
| الساعة الآن 09:29 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir