![]() |
أكله غريبه جداً بس جميله جداً ياريت كلكوا تجربوها
لكل ذواق جيد للأكل نقدم لكم طريقه لأكله غريبه
أتمنى أن تنال إعجابكم جميعاً الطريقه موضحه بالصور أولاً قومي بتنظيفه جيداً [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ثم قطعيه بحسب الرغبه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ضعيه على الفحم شرط أن تكون النار هادئه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ثم يقدم ساخناً [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبألف هنا وشفا جربوا وإدعولي |
ايه ياساره الاكلاه دى
هو احنا زعلتكى طب والله ماشى فاكره الصراص هجيبه ليكى تانى بس المره دى ماشوى وتذكرى استخدم مركز رفع صور الماجيك |
خلاص يا أس أس لما تلاقيها كده إبقى إرفعها إنت
في بيتها يا معلم ميرسي على مرورك بس والنبي متفكرنيش بالصرصار ده تاني أحسن بطني بتوجعني كل ما أفتكره |
بطنك بتوجعك تظلمينا معاكي ليييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييه ايه داااااااا احنا عمنا فيك ايه بس
|
إيه بس يا لمحه
هي الأكله معجبتكيش غريبه؟؟ أنا كنت فاكره إنها هتعجبكم كلكم إنتي أكيد مجربتيهاش دوقيها بس وإنتي تغيري رأيك علطووووووووووووول ههههههههههههههههه |
ايه ده
ده اكل ده استغفر الله العظيم يا رب على العموم نايس كارمن |
ههههههههههههههه
أيوه أيوه إستغفر ربنا يا أحمد عالمنظر ميرسي كتير لمرورك |
مفيش اكلة اجمد من كدة شوية يا كارمن ههههههههه تسلم ايدك منتظرين منك المزيد والمزيد المرة الجاية تجيبى ضفاضع هههههههههههههههههه |
يا كارمن انتي قرفتي من صرصار احنا نعمل ايه مع الفيران طيب
تاني مره لو فيه اكله تاني قولي من البدايه عشان نبقى جاهزين للصدمه الي هتحصل عشان انا كنت بآكل وسبت الاكل ومشيت ربنا يسامحك |
اقتباس:
ده أنا هظبطك أكلات حلوه كده طالما عجبتك أنا هوريك العجب ههههههههههههههههه ميرسي لمرورك |
| الساعة الآن 11:50 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir