منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   برنامج yahoo widgetsus (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6610)

admin 10-05-2008 08:46 PM

برنامج yahoo widgetsus
 
بسم الله الرحمن الرحيم


اليكم برنامج yahoo widgetsus

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

البرنامج يحتوى على الكثير من المزايا الخاص بالياهو

واليكم الرابط الخاص بالبرنامج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

باسورد فك الضغط

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تحميل مباشر

مساحه البرنامج 11 ميجا تقريبا


صوره البرنامج اثناء التحميل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والان بعد تحميل البرنامج

صوره بعد التحميل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واليكم الصور الخاص بتنسيطب البرنامج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بعد الضغط على البرنامج تظهر شاشه تعريف البرنامج
اضغط على next


بعد ذلك يظهر لك المكان الخاص بتنصيب البرنامج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اتركه كام هو افضل او قوم بتحديد الماكن الذى تريده من خلال الضغط على browes
ثم اضغط next

والان يظهر الاعدات الافتراضيه للياهو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ان يكون الصفحه الرئيسيه وحفظ الاعدادت اتركه كما هى او قوم بخذف علامه الصح من امامهم
كيفما تشاء
ثم install

والان يبدء البرنامج فى التسيطيب كما بالصوره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والان الشاشه الخاتميه للتنصيب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بها خيار للتشغيل البرنامج اتركه كما هو للتشغيل البرنامج
اضغط close


بعد تشغيل البرنامج تظهر الشاشه الافتاحيه للبرنامج اضغط iaccept

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والان الصور الخاص بالبرنامج
تظهر فى اقصى يمين الشاشه وكذلك بجورا الساعه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ويظهر معاه كل البرامج المساعده لاخفاء اى برنامج او شاشه اضغط عليه كليك يمين واختاء hiden



الان شرح البرامج والخدمات الموجود فى قائمه البرامج

1-الساعه الرقميه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

2-درجه حراره البرسيسور

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

3-النتيجه الشهريه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

4- البطاريه وذلك للاتوب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

5-الساعه العاديه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

6- درجه الحراره
لتغير البلد الخاص بك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قوم بالضغط كليك يمين على الصوره الخاصه بادرجه الحراره واختار change location
واكتب بلدك وليكن cairo, egypt

7-سله المهملات او Recycle Bin

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كل هذ وهناك المزيد يمكن اكتشافه من خلال القائمه الخاصه بالبرنامج

والا ن ناتى الى اهم ميزه فى البرنامج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يمكن من خلال البرنامج ارسال رساله الى موبيل وذلك برقم موبيلك

عدد الرسائل فى اليوم الواحد تقريبا 5-6

لتحميل الملف الخاص بالرسائل هنا

هنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

باسورد فك الضغط

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


قو بتنصيب الملف بعد ذلك تظهر لك شاشه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اضغط Use Widget


بعد ذلك تظهر الشاشه الخاصه بالبرنامج


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ولتقوم بتسجل الاشتراك

1-اختار بلدك
2- ثم اكتب رقم موبيلك بدون صفر لو فى مصر

3- فى الخانه الثاثله اكتب كلمه السر الخاص بتك

4-واخيرا الايميل


وبعد ذلك تصبح مشترك

اكتب موبيلك واختار البلد واكتب الباسورد
وابدء فى الارسال

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبذلك يمكن ارسال الرسائل


اقتباس:

ملحوظه هامه جدا

الجزء الخاص بالرسائل جارى تطويره ويعمل فى معظم الدول لكن فى مصر لا يعمل الان لوجود مشا كل فيه




بوحبيبه 10-05-2008 09:19 PM

مبـــــــــــــــــــــــ ــــدع

وصاحب كل جديد وحصرى دائما

جارى التحميل ......


kokoahmed 10-08-2008 03:32 AM

شكراااااااااااااااااااااا اااا يا مان

GHOST 10-09-2008 05:58 PM

شكرا يا مديرنا

دايما متميز

ومعودنا عالتميز

THE KING 10-10-2008 11:46 PM

والله برنمج خطيييييييييييير جدا بس خطواته طتيييييييره جدا ...

بس انا عمدي ال windows XP مش VISTA

فمش موجوده الساعه والحاجات دى !!!

ياريت تقولى بعد اذنك عن طريقة تحميله من ال XP

zezonasr 10-12-2008 03:23 AM

موضوع رائع
بارك الله فيك
5/5

Silver 10-15-2008 07:48 AM

بس يا خسارة !!

ملحقناش نبعت رسايل


ياريت الخدمة ترجع تانى .

بوحبيبه 10-15-2008 07:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr (المشاركة 21785)
والله برنمج خطيييييييييييير جدا بس خطواته طتيييييييره جدا ...

بس انا عمدي ال windows XP مش VISTA

فمش موجوده الساعه والحاجات دى !!!

ياريت تقولى بعد اذنك عن طريقة تحميله من ال XP


يمكنك تحميل آلاف الـــ Widgets من موقع البرنامج

تجد من ضمنها الساعة والراديو وعارض الصور ومشغل ملفات الصوت ... الخ

على هذا الرابط

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 10-16-2008 07:49 AM

مشكور ليكم على المرور والتعليق وان شاء الله الافائده للجميع

mollaborjan 11-27-2008 01:30 AM

تسلم يا مدير وأخي الحبيب على البرنامج الرائع .............


الساعة الآن 06:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir