![]() |
حصرياًبتاريخ 5/3/2008 Internet Explorer 8 Beta 1
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أعضائنا أعضاء منتدى الماجيك نقدم لكم حصرية جديدة من حصريات المنتدى نقدم لكم الإصدراة الجديدة من متصفح النت الشهير Microsoft Internet Explorer [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] Internet Explorer 8 Beta 1 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وطبعاً من موقع ميكروسوفت وكمان بتاريخ 5/3/2008 يعنى لسه طازة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والإصدار متوافق مع جميع اصدارات الويندوز والفيستا وكمان شوف متطلبات التشغيل على جهازك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] -: حان وقت التحميل :- إضغط على الصورة الآتية ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وانزل إلى آخر الصفحة . وأختار نوع النسخة التى لديك ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودى صورة وأنا بسطبه على جهازى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مفيش بعد كده تأكيد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] طبعاً علشان يكمل تنصيب المتصفح على جهازك لازم النسخة عندك تكون أصلية فخدوا بالكم من هذه النقطة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عايز ردود تهز المنتدى كله ومتنسوش تقيموا الموضوع تقبلوا خالص تحياتى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
مشكور ليك اخى
والله بجد فريق عمل رائع ودائم التجدد بالمواضيع تسلم |
مشكور ليك اخى
والله تستحق التقيم وكمان تستحق تقيم شخصى تقبل تحياتى ومروري |
thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
thank you >>>
|
ألف شكر يا باشا
هو ده التميز وكمان بتاريخ 5/3/2008 ده على كده أنت جايبه من قبل ما ينزل ألف شكر يا باشا |
بارك الله فيك ومستنى المزيد
|
شكرا على البرنامج الروعة
|
تحياتى لكم جميعا |
الف شكر يا باشا برنامج مهم بس انا فى رأى برنامج الافنت بروسر بجد رائع مفيش بعدو وقريبا انزلو لى الموقع والف شكر |
| الساعة الآن 11:38 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir