منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=806)

green.eyes 03-06-2008 11:06 AM

بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب؟؟؟؟
 
لو كنت بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب
تقدر تلعب كل اللعب علي النت اون لاين ومع اي حد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وفيه شوية متطلبات لتشغيل اللعية على جهازك
اللى فى الصورة قدامكم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كل المطلوب منك انك تنزل فايلين من الموقع اللي هكتبه تحت وهما
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وتحملهم عندك علي الجهاز بس الفايل التاني بياخد وقت شويه في التسطيب
وبعدها تقدر تدخل علي اللعبه من الصوره اللي بتكون في الموقع

اسم الموقع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

:36_9_2:

Silver 03-07-2008 03:04 AM

تسلم لينا يا غالى

وانا هخش العب واتعلم

أصلى لسه مبتدأ

فى انتظار العابك الحلوة

TORGO 03-08-2008 02:36 AM

اية الجمال دة يا فنان .......احيك على هذا اللعبة الرائعة ونتمنى منك المزيد....انشاء اللة

HP 530 03-14-2008 11:05 PM

عاااااااااااااااشت ايدك

RagheDrawshi 03-17-2008 07:40 PM

تسلم لينا يا غالى

وانا هخش العب واتعلم


أصلى لسه مبتدأ

فى انتظار العابك الحلوة

هيمة فرج 03-17-2008 07:47 PM

تسلم يا غالى

THE KING 04-13-2008 08:48 PM

لعبه جميله جدا جدا
الف شكر ليك
وتسلم ايدك على الموضوع
وفى انتظار المزيد

admin 06-06-2008 11:05 AM

لعبه جميله جدا جدا
الف شكر ليك
وتسلم ايدك على الموضوع
وفى انتظار المزيد

بلابل 07-30-2008 05:59 PM

تسلم يا باشا

جميلة جدا وفى انتظار القادم


النساج 1969 12-01-2008 01:46 AM

شكرا يا غالي
هل أطمع في شرح سريع للعبة


الساعة الآن 08:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir