منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   قسم طلبات التصميم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   الآن .. ولعدد محدود ... أطلب صورتك الرمزية المتحركة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8492)

بوحبيبه 12-10-2008 06:12 PM

الآن .. ولعدد محدود ... أطلب صورتك الرمزية المتحركة
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الأضحى المبارك ... أعاده الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات

وبهذه المناسبة وحرصا من إدارة المنتدى على تقديم أفضل الخدمات لعيون أعضاء الماجيك الكرام وزواره على السواء

يمكنك الآن طلب مخطوطة بإسمك كصورة رمزية متحركة تكتب ببرنامج "الكلك" الشهير وتحرك ببرنامج Xara3D

أمثلة للمخطوطات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



دمتم فى حفظ الرحمن

بو حبيبه





admin 12-11-2008 10:40 AM

انا عايز واحده

ويكون اسمه


مش عارف

بس خالى الاسم عليك

Silver 12-11-2008 02:18 PM

والله كلمة مبدع قليلة عليك

وخدمة متميزة من مدير متميز

واتمنى أن تكون البداية مع " الماجيك "

ننتظرها بفارغ الصبر

جزاكم الله خيراً ... والله الموفق

بوحبيبه 12-12-2008 02:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 30080)

انا عايز واحده
ويكون اسمه
مش عارف
بس خالى الاسم عليك



جارى التفكير




اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver (المشاركة 30098)

والله كلمة مبدع قليلة عليك

وخدمة متميزة من مدير متميز

واتمنى أن تكون البداية مع " الماجيك "

ننتظرها بفارغ الصبر

جزاكم الله خيراً ... والله الموفق

تفضل ياغالى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دمت فى حفظ الرحمن


THE KING 12-13-2008 02:09 AM

ياريت انا كمان ..
ويكون مكتوب فيه

عمرو


وشكرا على هذه الخدمه

Captain_H 03-22-2009 08:57 AM

طب ممن كلمتين
Captain_H
كابتن اتش

بوحبيبه 03-23-2009 02:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr (المشاركة 30229)
ياريت انا كمان ..
ويكون مكتوب فيه

عمرو


وشكرا على هذه الخدمه



تفضل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captain_h (المشاركة 39467)
طب ممن كلمتين
captain_h
كابتن اتش



تفضل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



Captain_H 03-23-2009 09:51 AM

الف شكر ليك بس متنساش التصميم اللى انا طلبته منك

amralbob 03-23-2009 10:06 AM

مشكور جدا على الموضوع
بس انا هطلب منك واحده ويكون اسمي عمرو ومشكور

بوحبيبه 03-24-2009 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Captain_H (المشاركة 39679)
الف شكر ليك بس متنساش التصميم اللى انا طلبته منك

لا تقلق .. ان شاء الله يتم التنفيذ

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob (المشاركة 39682)
مشكور جدا على الموضوع
بس انا هطلب منك واحده ويكون اسمي عمرو ومشكور


اعتقد دى ممكن تؤدى الغرض


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 07:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir