منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   برنامج طريف جدا يطلع لك اسم والدتك .... ها ها ها . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8534)

mollaborjan 12-12-2008 09:00 PM

برنامج طريف جدا يطلع لك اسم والدتك .... ها ها ها .
 
1 مرفق
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


إخواني الكرام :


أقدم لكم برنامج صغير جدا في الحجم قبل الفك 4 كيلو بايت وبعد الفك 20 كيلو بايت وبدون تسطيب يأخذ بياناتك المطلوبة وطلع لك إسم أمك ( والدتك ) .....


شوف صورة البرنامج من جهازي .............


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وتفضل تحميل ..................................





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



كلمة مرور فك الضغط ...

mollaborjan


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

RagheDrawshi 12-12-2008 11:07 PM

الرابط مش شغال .
ارجوا تغيير الرابط

وشكراً

mollaborjan 12-13-2008 06:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blinky (المشاركة 30220)
الرابط مش شغال .
ارجوا تغيير الرابط

وشكراً


شكرا لك يا باشا على مرورك الجميل ........ والرابط هو المشكلة من موقع الزد شير إن شاء الله أحاول أرفع البرنامج منة ثانية .

Silver 12-14-2008 12:32 AM

تسلم يا غالى

وكل عام وانت بخير

mollaborjan 12-14-2008 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 30331)
تسلم يا غالى

وكل عام وانت بخير


وانت بخير يا أخي الحبيب ...... بارك الله فيك على مرورك الجميل .........

admin 12-14-2008 09:18 AM

تسلم ايدك ياغالى


برنامج خفيف ولذيذ


وتم الرفع فى المرفقات


ودي صوره من البرنامج بعد التشغيل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

mollaborjan 12-14-2008 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 30409)
تسلم ايدك ياغالى



برنامج خفيف ولذيذ


وتم الرفع فى المرفقات


ودي صوره من البرنامج بعد التشغيل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



أيه دا يا مدير بوست المفاجئة ...هههههههههههههه ... تسلم على مرورك الجميل ............:a (96):

marmar 01-02-2009 11:09 AM

thanxxxxxxxxxxxxxxxxxx

The HeRo 01-04-2009 06:13 AM

مشكور على المجهود الكبير سلمت الايادي الجميلة تحياتي.....

salamno 03-22-2010 05:12 AM

merciiiiiii


الساعة الآن 03:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir