![]() |
~ برنامج دارك~
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اليوم انا جبت فكـرة تجنن طبعا مش من دماغى بس هى تجنن وخلاص الفكرة تقليد لبرنامج دارك لـ أشرف عبد الباقى وانا هبقى مكان أشرف وكل حلقه هاستضيف عضوين من اكبر واحلى اعضاء المنتدى وطبعا انتوا عارفين ايه اللى هيحصل معاهم بالضبط زى برنامج داركـ ارجو ان تنال اعجابكوا انتظرونا يوم الخميس: 26/2/2009 الساعة/: 12:00 مع مودى الجوكر (عماد) و جوست (على) فى داركـ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنـتـظـرونــــــــــا |
فكرة جامدة يا سيمو
وأنتى راجعة بقوة للماجيك |
تسلمي يا سلمى على الفكره الحلوه والجديده كمان فى الماجيك .. وياترى حتطبخيلهم إيه ..؟ |
طب ممكن سؤال انا ازاي عشوف الاسئلة والاجوبة والحوار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
البرنامج هيكون هنا يا احمد الساعة 12
يوم الخميش ان شاء الله أنــتــظرونـــــــــا |
أعتذر عن عدم ازاعة البرنامج في ميعاده وسوف يتم التأجيل وسيتم الاعلان عن الموعد الجديد قريبا انتظرونا |
اتاخرتوا يا سلمى
هنستنا اولى حلقاتك بالتوفيق يا قمر |
منتظرين بفارغ الصبر !! |
طال الانتظار يا سلمى
|
سوري يا جماعه اني برد بدل سلمى بس معلشي ان البرنامج اتأخر شويه وبجد لظروف خارجه عن ارادتها وان شاء الله سيتم الاعلان عن الموعد الجديد في أقرب فرصه وانتظروني مع سلمى في برنامج دارك باباي |
| الساعة الآن 01:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir