منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ~ برنامج دارك~ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9426)

salma 02-19-2009 06:45 AM

~ برنامج دارك~
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اليوم انا جبت فكـرة تجنن

طبعا مش من دماغى


بس هى تجنن وخلاص

الفكرة تقليد لبرنامج دارك لـ أشرف عبد الباقى

وانا هبقى مكان أشرف

وكل حلقه هاستضيف عضوين

من اكبر واحلى اعضاء المنتدى

وطبعا انتوا عارفين ايه اللى هيحصل معاهم

بالضبط زى برنامج داركـ

ارجو ان تنال اعجابكوا

انتظرونا
يوم الخميس: 26/2/2009

الساعة/: 12:00

مع

مودى الجوكر (عماد)
و
جوست (على)

فى داركـ

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



أنـتـظـرونــــــــــا

Silver 02-19-2009 10:44 AM

فكرة جامدة يا سيمو

وأنتى راجعة بقوة للماجيك

THE KING 02-24-2009 07:46 PM

تسلمي يا سلمى على الفكره الحلوه والجديده كمان فى الماجيك ..
وياترى حتطبخيلهم إيه ..؟

prince of alex 02-24-2009 11:34 PM

طب ممكن سؤال انا ازاي عشوف الاسئلة والاجوبة والحوار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

salma 02-25-2009 01:47 AM

البرنامج هيكون هنا يا احمد الساعة 12
يوم الخميش ان شاء الله

أنــتــظرونـــــــــا

salma 02-26-2009 11:21 AM

أعتذر عن عدم ازاعة البرنامج في ميعاده

وسوف يتم التأجيل

وسيتم الاعلان عن الموعد الجديد قريبا

انتظرونا



manolly 02-26-2009 11:22 AM

اتاخرتوا يا سلمى
هنستنا اولى حلقاتك
بالتوفيق يا قمر

Silver 02-28-2009 10:00 AM

منتظرين بفارغ الصبر !!

manolly 03-01-2009 01:18 AM

طال الانتظار يا سلمى

GHOST 03-08-2009 04:49 AM

سوري يا جماعه اني برد بدل سلمى

بس معلشي ان البرنامج اتأخر شويه وبجد لظروف خارجه عن ارادتها

وان شاء الله سيتم الاعلان عن الموعد الجديد في أقرب فرصه

وانتظروني مع سلمى في برنامج

دارك

باباي


الساعة الآن 01:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir