منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   {سجل اعجابك بأعضاء المنـتدى}.. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9475)

THE KING 02-24-2009 10:40 PM

{سجل اعجابك بأعضاء المنـتدى}..
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اخواني اخواتي أعـ{ض}ــآء منتدى



" الماجيك"

اقدم لكم هذا الموضوع الذي راق لي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ان تبدي {اعجابك}


بعضو{مميز} بما يطرحه من مواضيع قيمه
و { ردود }رائعه و مناقشات هادفه

ارجو ان نبتعد عن المجامله في هذا الموضوع بعيد عن العواطف يعني يكون تركيزك اكثر شي على ما يطرحه العضو من مواضيع و ردود مناقشات و يكون اعجابك بالفكر الذي يحمله هذا الشخص و مستوى الثقافه عنده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ملاحظه مـ هـ ـمهـ
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ارجو ان لا يتعدى تسجيل اعجابك عضو واحد في كل مره و بامكانك ان تاتي المره

القادمه و تسجل اعجابك بعضو اخر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لتوضيح الاعجاب من باب النشاط وتقديم
كل ماهو مفيد للمنتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE KING 05-06-2009 09:18 AM

انتو مش معجبين بحد ولا ايه

karmen 05-06-2009 07:30 PM

ههههههههههههههه
لا يا عمرو والله فى ناس كتير
بس أبتدى مثلا بسيلفر
أنا شايفه انه عضو مثقف جدا ومواضيعه بتعكس فكر متميز
ومشاركاته هدفها تشجيع الأخرين وتقديم كل ماهو جيد للمنتدى

THE KING 05-06-2009 07:37 PM

ربنا يجبر بخاطرك يا شيخه .. ايوه كده عاوزين نشاط فى الموضوع .. انا أبدي إعجابي ب (( كارمن )) .. عضوه متميزه جدا .. منعنشه .. ومواضيعها متميزه جدا ولونها قليله شويه بالنسبه لعضوه كبيره كده .. ولو مواضيعها زادت حتلاقو من كارمن كل التميز والتميز ..

تقوى الروح 05-06-2009 07:42 PM

نقول بلابل
عضو مثقف ذو مواضيع هادفه

تقوى الروح 05-06-2009 08:24 PM

مشكور يا عمر علي الفكره الجميله دي ويارب تكون حافز جيد لتقدم الماجيك
فكره متميزه لعضو متميز

هيمة فرج 05-06-2009 08:39 PM

هنقول ملاك الروح

ليها مواضيع جميلة جدا

THE KING 05-06-2009 09:16 PM

هنقول شكرا على مرورك

eima 05-11-2009 11:48 PM

موضوع جميل وفكر متميز .

أقدر أقول أفضل عضوة ( كارمن ) من حيث التشجيع وأن بدون أعضاء مثل كارمن يمدوك بالمشاركة لكان المنتدى مهجور من المواضيع ما هو ما تتعبش وتكتب ومتلقيش مقابل معنوى يحفذك ( ربنا يجبر بخاطرك كارمن زى ما جبرنا ( محسسك أنى على باب السيدة ههههه صح ) .


manolly 05-12-2009 12:57 AM

انا بقى اسجل اعجابي بيك يا عمور
بجد والله مواضيعك كلها جميلة ايا كان نوعها
وانت حد كويس ومحترم ودمك خفيف موووووووووووووووووووت
وكفاية عليك كدة احسن تتغر في نفسك
ههههههههههههههههههههههههه ه


الساعة الآن 08:32 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir