![]() |
أعضاء متهمين بالسرقة؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أعزائـــــي الأعضــاء والعضــوات من خلال تواصلكـم اللبـق و الراقــي و المُعـزِّز بالعطـاء النيـــِّر أتضــح لنـا إنــه يوجد من بينــكم من هـــم بارعـون في السرقـة المحتـرفـة والتى تشِّل الخاطـــر ويـنتصب لها .. البــدن صارخـــاً [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لـــن أذكر أسمـــــائهم وسأكتفـــــي بالإشــــارة لهـــــم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ففئــة من الأعضــــــاء " سرقـــوا القلـب " حيثُ تربـعوا فيـه وسكنـوا جدرانـــه فأحببناهــــم دون رؤياهــــم .. وأصبحنـا نحـزن لحزنهم ونفـرح لفرحهم .. ونسعـد حيـن نقـرأ مواضيـعهـم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفئــة آخــــرى " سرقــــوا الأنامــــل " فأصبحنـا مُتأثـريــن فيهم وبهــــم نكتـُب لهــــم ونــُعبــر عنهــــــم ونفتــرش لهــــم الصفحات وروداً [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفئــة آخــــرى " سرقـــــوا أوقاتنـا " فأصبحنـا نـُخصص لهم من وقتنـا الكثيـــــر لنتحـاور معهـم و نتعمق في فهمهـم ونـتذوق طعـم عطائهـم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفئــة آخـــــــرى " سرقـــوا الوفـاء " أجبرونـا على أحتـرامهم ومحبتهـم بـإخلاص و تقديـرهـم فحيـن يكتبـون يتعالون فينـا بما كتبـوا وحيـن يتنـاقشون يفتـح لهـم الفكـر لهـم أوسع أبوابــه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فعقــــاب هؤلاء الأعضاء على هذه السرقـات هو : السجن المؤبـد داخل منتـدانــا الغالـى الماجيك ويُمنـع عنهـم مغادرتــه لأي سبب كـــان فهُــم في القلـب دائمــاً [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دمتــم بحفـظ الرحمــن .. تقبـلــوا أحتــرامى وتقديــرى أختـكــم فى الله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
موضوعك جميل بسملة
بداية قوية وشكلك هتبقى من الاعضاء اللى سرقوا القلب هههههههههههههههههههههه متحرميناش من مواضيعك يا قمر |
ميرسي لردك الجميل نورتيني
|
شكرا على الموضوع الجميل الذى سرق لبنا وفضولنا
موضوع جميل بسملة تقبلى مرورى |
جمييييييييييييييييييييييل
والى الامام |
بدايه ممتازه يا انسه بسمله ... ربنا يوفقك بأذن الله .. وانا ممكن اقولك مين اللى سرق اوقاتنا ((الماجيك))
|
موضوع هايل
تسلم الأيادي |
موضوع مميز يا بسملة وتنسيق الموضوع اروع وشكلك كده هتبقى من الاعضاء اللى هنتهمهم بالسرقة بالتوفيق إن شاء الله |
شكرا لردودكم نورتوني
|
موضوع رائع يا بسمله
والله أنا لما دخلت وقريت كل مواضيعك عرفت فعلا انك هتبقى عضوه مميزه كل مواضيعك رائعه لا تحرمينا من تواجدك معنا فى المنتدى |
تسلم ايديكى يا بسملة
موضوعك جميل جدا مستنى المزيد منك |
ان شاء الله شكرا لردودكم
|
مشكورة على الكلام الرائع
|
| الساعة الآن 05:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir