منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   أعضاء متهمين بالسرقة؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11273)

بسملة 07-02-2009 12:26 PM

أعضاء متهمين بالسرقة؟
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أعزائـــــي الأعضــاء والعضــوات

من خلال تواصلكـم اللبـق و الراقــي و المُعـزِّز بالعطـاء النيـــِّر

أتضــح لنـا إنــه يوجد من بينــكم من هـــم

بارعـون في السرقـة المحتـرفـة والتى تشِّل

الخاطـــر ويـنتصب لها .. البــدن صارخـــاً
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لـــن أذكر أسمـــــائهم

وسأكتفـــــي بالإشــــارة لهـــــم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ففئــة من الأعضــــــاء

" سرقـــوا القلـب "

حيثُ تربـعوا فيـه وسكنـوا جدرانـــه

فأحببناهــــم دون رؤياهــــم .. وأصبحنـا نحـزن لحزنهم

ونفـرح لفرحهم .. ونسعـد حيـن نقـرأ مواضيـعهـم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وفئــة آخــــرى

" سرقــــوا الأنامــــل "

فأصبحنـا مُتأثـريــن فيهم وبهــــم

نكتـُب لهــــم ونــُعبــر عنهــــــم

ونفتــرش لهــــم الصفحات وروداً

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وفئــة آخــــرى

" سرقـــــوا أوقاتنـا "

فأصبحنـا نـُخصص لهم من وقتنـا الكثيـــــر

لنتحـاور معهـم و نتعمق في فهمهـم

ونـتذوق طعـم عطائهـم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وفئــة آخـــــــرى

" سرقـــوا الوفـاء "

أجبرونـا على أحتـرامهم ومحبتهـم بـإخلاص و تقديـرهـم

فحيـن يكتبـون يتعالون فينـا بما كتبـوا

وحيـن يتنـاقشون يفتـح لهـم الفكـر لهـم أوسع أبوابــه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فعقــــاب هؤلاء الأعضاء على هذه السرقـات هو :

السجن المؤبـد داخل منتـدانــا الغالـى
الماجيك
ويُمنـع عنهـم مغادرتــه لأي سبب كـــان

فهُــم في القلـب دائمــاً

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دمتــم بحفـظ الرحمــن .. تقبـلــوا أحتــرامى وتقديــرى

أختـكــم فى الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 07-02-2009 12:36 PM

موضوعك جميل بسملة

بداية قوية
وشكلك هتبقى من الاعضاء اللى سرقوا القلب
هههههههههههههههههههههه

متحرميناش من مواضيعك يا قمر

بسملة 07-02-2009 12:51 PM

ميرسي لردك الجميل نورتيني

radwan 07-04-2009 01:10 AM

شكرا على الموضوع الجميل الذى سرق لبنا وفضولنا

موضوع جميل بسملة تقبلى مرورى

prince of alex 07-04-2009 01:40 AM

جمييييييييييييييييييييييل

والى الامام

THE KING 07-04-2009 01:46 AM

بدايه ممتازه يا انسه بسمله ... ربنا يوفقك بأذن الله .. وانا ممكن اقولك مين اللى سرق اوقاتنا ((الماجيك))

EzAt99 07-04-2009 03:08 PM

موضوع هايل
تسلم الأيادي

Silver 07-05-2009 12:23 PM

موضوع مميز يا بسملة

وتنسيق الموضوع اروع

وشكلك كده هتبقى من الاعضاء اللى هنتهمهم بالسرقة

بالتوفيق إن شاء الله

بسملة 07-06-2009 12:33 PM

شكرا لردودكم نورتوني

karmen 07-13-2009 09:36 AM

موضوع رائع يا بسمله
والله أنا لما دخلت وقريت كل مواضيعك عرفت فعلا انك هتبقى عضوه مميزه
كل مواضيعك رائعه
لا تحرمينا من تواجدك معنا فى المنتدى

هيمة فرج 07-13-2009 09:40 AM

تسلم ايديكى يا بسملة

موضوعك جميل جدا

مستنى المزيد منك

بسملة 09-15-2009 02:26 PM

ان شاء الله شكرا لردودكم

THE BOSS 09-16-2009 07:51 AM

مشكورة على الكلام الرائع


الساعة الآن 05:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir