منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   شاب مات في حادث ويا ليته ما نطق(بالله عليكم إدخلوا لعلكم تتعظون)حرم الله وجوهنا وإياكم من النار (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12709)

karmen 09-15-2009 10:31 AM

شاب مات في حادث ويا ليته ما نطق(بالله عليكم إدخلوا لعلكم تتعظون)حرم الله وجوهنا وإياكم من النار
 
حرم الله وجوهنا و إياكم من النار






سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته









انشروها للشباب بارك الله فيكم

شخص مات في حادث,, إنظروا ماذا قال ؟


ياليته ما نطق
ياليته ما تفوه بكلمة





اليوم جايبه لكم قصة واحد توفى مابين خط الطائف والرياض ,,, ولما قالو له تشهــد ,,
وقل لا اله الا الله


قال.....................
انظروا ماذا قال



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


أرجوكم اسمعوه لحد الآخر


الله يرحمنا ويرحم أموات المسلمين



أتوقع إن فيه بعض منكم هيبكي من هذا الفيديو



حرم الله وجوهنا و إياكم من النار


THE BOSS 09-15-2009 11:08 AM

بجد بجد بحييكي ع الموضوع ده يا كارمن

و انا لله و انا اليه راجعون

mahmodsalama 09-15-2009 12:02 PM

النفس تحشر مع من تحب اللهم بحق رمضان احشرنا مع النبيين والصديقين والشهداء وحسن اولئك رفيقا

karmen 09-15-2009 12:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the boss (المشاركة 78855)
بجد بجد بحييكي ع الموضوع ده يا كارمن

و انا لله و انا اليه راجعون

تسلم يا بوس عالمرور والرد
مشكور

karmen 09-15-2009 12:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 78878)
النفس تحشر مع من تحب اللهم بحق رمضان احشرنا مع النبيين والصديقين والشهداء وحسن اولئك رفيقا

آآآآآآآآآآآآمين يارب العالمين
مشكور كتير ليك يا محمود عالمرور والرد

manolly 09-15-2009 01:44 PM

لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله


اللهم احسن ختامنا

al3ashk 09-15-2009 02:16 PM

بجد بجد بحييكي ع الموضوع ده يا كارمن

و انا لله و انا اليه راجعون


البرنس الوحدانى 09-15-2009 02:54 PM

تسلم الأيادى على أحلى ناس فى المعادى

شكرا ليكى ع الموضوع

karmen 09-15-2009 04:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 78904)
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله


اللهم احسن ختامنا

آآآآآآآآآآآآمين يارب العالمين
أشهد ان لا اله الا الله
وان سيدنا محمد رسول الله

karmen 09-15-2009 04:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al3ashk (المشاركة 78915)
بجد بجد بحييكي ع الموضوع ده يا كارمن

و انا لله و انا اليه راجعون

شكرا كتير ليك يا احمد
تسلم عالمرور والرد
انا لله وانا اليه راجعون

البرنس الوحدانى 09-15-2009 04:59 PM

انا فعلا اول ما شفته متأثرتش جامد

لكن رجعت وشفته تانى خفت اوى

يا رب أحسن ختامنا
يا رب ثبتنا على الدين
واجعلنا من المؤنين
يا رب ثبت كلمة لا اله الا الله فى لساننا

اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين

karmen 09-16-2009 05:34 AM

اللهم آآآآآآآآمين يا علي
اللهم ثبت لساننا على كلمة لا اله الا الله محمد رسول الله
تسلم يا علي عالمرور والرد


الساعة الآن 04:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir