منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   حفلات طلاق بالصور هههههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13566)

اوس الواثق 10-15-2009 12:16 AM

حفلات طلاق بالصور هههههههههه
 
بسم الله الرحمن الرحيم

سبحان الله

يوم الطلاق يتعمل حفله وبدعوات وفرحانين

لا وايه ف تورتات جميله اوى اوى

شوفوا


^^^^^^^^^^^^^


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ايه رايكم

radwan 10-15-2009 12:49 AM

فكرة والله
بس مش عارفين
العريس والعروسة بيبقى شكلهم ايه ولابسين ازاى
وعاملين فى نفسهم ايه
أكيد هيبقى شكلهم أجمل بكتير من يوم الفرح

شكرا ليك أوس على الموضوع

karmen 10-15-2009 01:04 AM

هههههههههههههههههه
هم يبكى وهم يضحك
والله يا اوس دي ناس فاضيه وعندها فراغ
ربنا يهدي
مش للدرجه دى يعنى
مش لدرجة حفله
دول مجانين
تسلم ايدك

اوس الواثق 10-15-2009 01:09 AM

شكرا على مروركم واتمنى ان تنال اعجابكم

amira abdo 10-15-2009 04:40 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]دول جامدين جدا يا اوس عجبوني جدااااااااااااااا بس حلوه دي حفله عشان الطلاق ههههههههههههههههه ونبي ناس فاضيه موراهاش حاجه طب هاتو فلوس الحفلات دي للغلابه اللي مش لاقيه تعمل فرحها ههههههههههههههه ربنا يهديهم بس موضوع تحفه بجد ميرسي ليك

اوس الواثق 10-15-2009 05:00 AM

شكرا على مرورك بس ليه صورتين دول عاوزة تقطعي رقبت جوزك هههههههههههههههه

amira abdo 10-15-2009 05:08 AM

اخترت دول لانهم اكتر صورتين لايقين علي مناسبة الطلاق طبعا يستاهل مش المفروض انه طلقني ههههههههههههههههه وعلي رأي المثل يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميا ف الغربال هههههههههههههههههههههه المثل ده عسل

Silver 10-15-2009 05:29 AM

ههههههه

جامدة اوى يا اوس

والتورت شكلها يجنن

تسلم ايديك

اوس الواثق 10-15-2009 08:29 AM

شكرا على مروركم وانها نالت اعجابكم

admin 10-15-2009 11:34 PM

دول مجانين

بس الصور معبره

اوس الواثق 10-16-2009 03:47 AM

شكرا على مرورك اسامه واتمني تنال اعجابكم

golden man 10-17-2009 07:09 AM

شكرا يا اوس على الصور

صانع الخيال 10-17-2009 10:28 AM

ايه الناس الى بتفرح فى الغم دى

اوس الواثق 10-21-2009 08:29 AM

شكرا على مروركم واتمني تنال اعجابكم

yousef eldeep 10-21-2009 09:12 AM

جمدة جدا يااوس
تقبل مني مروري

اوس الواثق 10-21-2009 09:38 AM

شكرا على مرورك يوسف واتمني تنال اعجابك

nada minnie 11-01-2009 10:55 AM

حلوه اوى بجد التورتات
ومعبره جدا للمناسبه
تسلم يا أوس

صاحب القلب الميت 11-05-2009 03:22 AM

تسلم ايديك

لمحه حب 11-05-2009 04:26 AM

عالم رايقه اوووووي العقل نعمه تسلم على الصور

Silver 11-05-2009 06:27 AM

فكرتنى بالصورة دى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تسلم ايديك يا اوس

صاحب القلب الميت 11-08-2009 02:00 AM

تسلم ايدك

البرنس الوحدانى 11-08-2009 05:57 AM

ههههههههههههههههههه

تلاقى الحفلة أحلى بكتير من حفلة الجواز

تسلم الأيادى يا غالى


الساعة الآن 10:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir