![]() |
عصابة التماسيح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا جيبتلكم موضوع ملوش حل حله الوحيد عندالحكومه وهو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عصابة التماسيح [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اقوى شبكه عصابه شباب فى الماجيك لخطف البنات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الموضوع ببساطه جدا احنا عمالين عصابه هنخطف عضوه من البنات رهينه وطبعا لازم هتتسجن فى التوبيك لحد مانفرج عنها . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وطبعا هاترد ببساطه وبكل صراحه على اسألت العصابه ممكن نحكم عليها يا اما حكم يا اما افراج حسب رائى اعضاء العصابه وباقى اعضاء الماجيك اعتقد ده عدل . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهو ان كل عضو من اعضاء العصابه هيختار عضوه من بنات الماجيك . وباقى اعضاء العصابه كل واحد هيسال من سوال لى الحد الاقصى تلات اساله بس محرجه جدا جامده يعنى . . وطبعا هتكون المسجونه كده غلبانه ههاهاههاهاههاهاههاها [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] * وعصابه الشباب هتتكون من شباب الماجيك * [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبكده معانا اجمد تماسيح فى الماجيك ورونا شغلكم يارجاله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
خلاص نختار اميره اول واحده
قشطه ونشوف الاسئله انا كمان اسئل عادى صح بعد اما اميره تدخل |
ايييييييييييييييييييييييي يييييه ده
انتوا لحقتوا؟ اهو ده اللي أنا كنت خايفه منه ده احنا اللي عاملين عصابة البنات الأول ولسه لحد دلوقتي مخترناش رهينه ماااااااااااااااااااااااا ااشي هنشوف مين اللي هيسلخ مين؟ |
قشطا عليك يا أسامة
خلاص يلا نبدأ بأميرة زى ما جولدن قال بس الاول تدخل |
اوك الاغلبيه على اميره
ونشوف بقى |
ايه ده يا جماعه حرام عليكو انا اول واحده هتجربوا فيا دنا بسكوته يا هيما ماشي ياهيما احنا لينا موضوع بردو وهاخد حقي وانا جاهزه لاي اسئله ها ايه هي
|
يااااااااااااااااربي على الحقد مش معقوولين للدرجادي يعني بتقلدو وبتحقدو على العصابه بتاعتنا عموما مهما يكون يعني احنا عصابتنا غيير واحكامنا هتبقى غير وامييره ادخلي بقلب جامد وميهمكيش من حد دي عصاابه اي كلااام ... ولا يهمك احنا ورااكي للخر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اوك تمام اوى
اولا لازم نتفق الاسئله هتتجاوب مهما كانت صعوبتها وصراحتها 1) اكتر حد حبتيه فى حياتك كان مين وامتى ويا تري مستمر ولا لا ويا تري عندك استعداد لو بتحبى حد تروح تقوليله وكام ولد جه كلمك وانتى ردك عليهم بيبقى ازاى احكى كل حاجه بالتفصيل ( علشان تضربي بالقلم كويس ) 2) ايه اكتر موقف محرج فى حياتك كلها واكتر موقف كل اما تفتكريه تفرحى 3) لو قلنا حد فى المنتدى من الشباب يكون شريك حياتك هو مين بالاسم ولو مفيش اختاري برضه حد |
ودى القاب للاعصابه (الوحش) (المقاتل) (المرعب) (البلدوزر) (الصاعق) (المصااارع ) |
كل واحد هيختار لقب ولا حد هيطلق علينا الالقاب
ويا يا اميره ادخلى |
اوك تمام اوى
اولا لازم نتفق الاسئله هتتجاوب مهما كانت صعوبتها وصراحتها 1) اكتر حد حبتيه فى حياتك كان مين وامتى؟ حد حبيته لسه فاكيد لسه مش مستمر ويا تري عندك استعداد لو بتحبى حد تروح تقوليله؟لا طبعا مش هعمل كده وكام ولد جه كلمك ؟ محدش جيه يكلمني لان كل ولد بتكلم معاه ببقي مفهماه اننا اخوات وانتى ردك عليهم بيبقى ازاى ؟لو جيه حد يكلمني وانا بحبه وطبعا لازم يكون فيه المواصفات اللي انا بتمناها هحاول المحله اني بحبه احكى كل حاجه بالتفصيل ( علشان تضربي بالقلم كويس ) بجد ده كان هزار بس بعد كده انا اسف يابيه هههههههههه 2) ايه اكتر موقف محرج فى حياتك كلها واكتر موقف كل اما تفتكريه تفرحى ؟اكتر موقف محرج وانا ف ابتدائي كنت مطروده من الفصل عشان بتكلم وانا طالعه وقعت وسنتي اتكسرت ههههههههههههه بس الحمدلله اتحلت اكتر موقف فرحني موقف نجاحي ف تانيه ثانوي 3) لو قلنا حد فى المنتدى من الشباب يكون شريك حياتك هو مين بالاسم ولو مفيش اختاري برضه حد اختار ادمن او سيلفر عشان ابقي صاحبة المنتدي واوقف عضويتك يا هيما ههههههههههههههههههههههههه ههه انا كده جاوبت بس انتظر مني لما تبقي رهينه ياهيما في عصابة البنانيت هتشوف ليالي عسل اصبر عليا ههههههههههههههههههههههه |
هههههههههههههههههههههههه
عادى منها بنعرف بعض برضه يا ميرو مفيش مشاكل واسئلى الى انتى عاوزه هجاوبك زى ما انا عاوز برضه مش زى ما انتى عاوزه ومبخفش من حاجه متقلقيش ولو انتى بتزعلى قوليلى علشان ما اسئلش وانتى دورك لسه مخلص |
يا ميرو يا جااااااااامده
أيوه كده جاوبي على أسئلتهم ولا يهمك وعرفيهم انهم مش هيقدروا يحرجوا أو يستفزوا عصابة البنات أبدا ولا في حاجه بتصعب علينا وياللا كملوا أسئله وطلبات من ميرو عشان تعرفكم ان مفيش حاجه صعبه عليها واللا انتوا يا عيني أسئلتكم خلصت يا حرام |
ايه يا ادمن اسئل تانى ولا انت محدد 3 بس
وادخل اسئل ايه انت بتهرب ولا ايه |
مساء الدماء الى هتتهدر بفضل التماسيح وقطع غيار البنى ادمين الى هتترمى فى عصابة التماسيح اميرة حقيقى منورة العصابة سؤالى ليكى هو : من خلال اسئلة هيما الى سألهاك هل اجابتك على الاسئلة دى صراحة !!!!!!!!!!!!!!!!! معتقدش طبعا ام انك بتجاوبى على الاسئلة بطريقة الهروب عن طريق اضافة تلميحات طريفة حتى لاتظهى ضعف فى الاجابة على الاسئلة |
لو انتى فى مركب ومفروض تختارى عضو واحد يركب معاكى مين وليه مره بنت ومره ولد؟؟ السئول الثانى لو انطلب منك تزوجى عضوين لبعض مين وليه؟ السئول الثالث ايه اكثر شئ بتحبيه واكثر شئ بتخافى منه وليه؟ |
الموضوع جميل جدا يا امين بس براحة شويا عليها ربنا معاكى يا اميرة وانا بطلب منك طلب يا امين ياريت متعملشى حسابى لان اسالتكو محرجة ماشى وربنا معاكى يا ميرو |
انا جاوبت بصراحه تصدق او متصدقش ده يرجعلك وكفايه اللي سالني مصدق ولما
تيجي عندنا ف العصابه هتشوف اللزوم اسئله اسامه بقي لو انتى فى مركب ومفروض تختارى عضو واحد يركب معاكى مين وليه مره بنت ومره ولد؟؟ بنت مانوللي عشان بجد عسوله وروحها حلوه ولد ممكن ادمن عشان بجد محترم ده غير انه المدير يا جماعه السئول الثانى لو انطلب منك تزوجى عضوين لبعض مين وليه؟ مانوللي لاسامه هههههههههههههههههههههه بجد الاتنين عساسيل اوي السئول الثالث ايه اكثر شئ بتحبيه واكثر شئ بتخافى منه وليه؟ اكتر شئ بحبه الاحساس بلحب والاهتمام والامان بكره التجاهل وان حد يفهمني غلط وان حد يكدب عليا وان حد يزعل مني اوك كده اي اسئله تانيه يا عصابه احنا جامدين اوي وجاهزين اوي لاي اسئله مين تاني عاوز يسال |
اوك انا أسأل بقا
1) انتى لو قاعدة فى البيت لوحدك ايه اكتر حاجة بتفكرى فيها؟ 2) ايه هى العيوب ال فيكى؟ 3) انتى منين من مصر؟ هههههههههههه |
هههههههههههههههههه
حلوه منين من مصر دى يا برنس ههههههههههههههه اصله معداش على مصر ميرو من حلوان |
طب بصوووووووووووا
بقا خلينا منظمين اكتر يعني انا عنقي لقب وكلنا ننقي القاب وفي الاخر نحط الريس والماعدين وفكرة احلى انا البنت الي تتحبس عندنا متقدرش تجاوووب في اي موضوع غير هنا او تشارك غير هنا افترا بقااا يلا انا البرنس في العصابة ونائب المدير |
ايه يا ادمن نسال تانى عادى ولا ايه
|
ايه يا أدمن انت ناوى تفرج عنها ولا ايه ولا نسأل تانى
|
لم تجاوب على باقى الاسئله
|
واليوم اخر يوم فى وضع الاسئله |
اوك انا أسأل بقا
1) انتى لو قاعدة فى البيت لوحدك ايه اكتر حاجة بتفكرى فيها؟ اكتر حاجه بفكر فيها عملت ايه النهارده ايه التصرفات اللي تتحسب عليا ايه اللي عملته كويس ولو في حاجه غلط عملتها بقعد اعاتب نفسي 2) ايه هى العيوب ال فيكى؟ بتكسف جدا مش اجتماعيه غامضه كلامي قليل وده بيتفهم اني يا اما متكبره يا اما سوسه متسرعه جدا بصدق الناس بسرعه لما بتعصب برمي دبش ومش باخد بالي ان كان جارح ولا لا ورومانسيه زيادة عن اللزوم متهايالي بس 3) انتى منين من مصر؟ هههههههههههه هههههههههههههههههه جامد السؤال ده انا من الجيزه اوك كده براءه ولا لسه |
قشطا عليكى يا عسل افرجوا عنها بقا كفاية عليها كدة
عشان تعرفى انى طيب اهو ههههههه |
فى حد عايز يسئل اليوم هو الاخير والحكم بعد المدوله |
هههههههههههههههههههههه ايه ياجماعه ده انتو بتمثلو بجد ولا ايه ههههههههههههههههههههههههه ه ميرسي يابرنس علي ذوقك ربنا يستر ع الحكم
|
ممنوع الهزر ولا يتم الحكم لحد العيد الجاى |
يالهوي لحد العيد الجاي لالالالالالالالالالالالال الا خلاص انا اسفه خلاص احكم يابوس يلا ومش ههزر خالص اهو
|
ايه يا عم ادمن انت مبتجاوبش على السؤال ده ليه
اسئلها تانى ولا لا |
ندى فرصه لتماسيح اخر ياعم التمساح
|
شدي حيلك يا ميرو
وياللا يا حلوين احنا اختارنا خلاص وهنوريكمم الشغل اللي على أصوله أهلا ومرحبا معنا بأول شهيد من التماسيح(جولدن مان) |
معلش يا ميرو
انا ظبطلك جولدن هناك اياكم يا تماسيح اشوف اميرة زعلانة ولا حاجة كما تدين تدان |
هو انا الى معاكم هناك
اوك اوك |
بعد الحكم والمدوله تقرر الاتى 1 الحكم بالبراءه على اميره عبدو 2 الزم المتهه بدفع تكليف واتعاب القضاء وكانت كالاتى 1- عمل 5 مولضيع فى قسم الجول 2 وضع اى اسم من اسماء اعضاء العصايه فى توقعيك الرهينه الجديده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ويتم البحث عن ضحيه جديده |
مبروووووووووووووووووووووك يا ميرو وربنا معاكى يا ستار |
الحمدلله احمدك ياااااااااااااااااارب براءه والحكم جميل والله ميرسي كتير وهحط اسم ادمن ف توقيعي اوكش بوكش؟
وشيدي حيلك ياستار ربنا معاكي |
ايه يا عم ادمن ده انت حاطط كل واحد يسال 3 اسئله وانا بنطحن هناك يا عم
انت معاهم ولا ايه |
| الساعة الآن 05:45 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir