منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   جمل رائعه بالانجليزي للتعبير عن مشاعرك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15418)

admin 12-09-2009 10:29 AM

جمل رائعه بالانجليزي للتعبير عن مشاعرك
 
جمل رائعة بالإنجليزية اتمني تعجبكم
DON'T cry over anyone who won't cry over you
لاتبك على من لا يبكي عليك
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Good FRIENDS are hard to find, harder to leave, and impossible to forget
الأصدقاء الحقيقون يصعب إيجادهم ، يصعب تركهم ، ويستحيل نسيانهم
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
You can only go as far as you push
على قدر أهل العزم تأتي العزائم
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
ACTIONS speak louder than words
الأفعال أبلغ من الأقوال
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
The HARDEST thing to do is watch the one you love, love somebody else
أصعب ما على النفس أن ترى من تحب ، يقع في حب شخص آخر
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
DON'T let the past hold you back, you're missing the good stuff
لا تجعل الماضي يعيقك ، سيلهيك عن الأمور الجميلة في الحياة
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
LIFE'S SHORT. If you don't look around once in a while you might miss it
الحياة قصيرة ، إن لم تستغلها ضاعت عليك الفرصة
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Some people make the world SPECIAL just by being in it
بعض الناس يجعلون حياتك سعيدة ، فقط بتواجدهم فيها
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
BEST FRIENDS are the siblings ِAllah didn't give us
رب أخ لك لم تلده أمك
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
When it HURTS to look back, and you're SCARED to look ahead,you can look beside you and your BEST FRIEND will be there
عندما يؤلمك النظر للماضي ، وتخاف مما سيحدث في للمستقبل ، انظر لجانبك ، وصديقك الحميم سيكون هناك ليدعمك
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
TRUE FRIENDSHIP "NEVER" ENDS, Friends are FOREVER
الصداقة الحقيقة لا تنتهي ، الأصدقاء دوما يبقون كذلك
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Good friends are like STARS You don't always see them, but you know they are ALWAYS
THERE
الأصدقاء الحقيقيون كالنجوم ، لا تراها دوما ؛ لكنك تعلم أنها موجودة في السماء
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
DON'T frown. You never know who is falling in love with your smile
لاتتجهم ، أنت لا تعلم من سيقع في حب ابتسامتك
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
?What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry
ماذا ستفعل حينما يكون الشخص الوحيد القادر على مسح دموعك ، هو من جعلك تبكي ؟
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Nobody is perfect until you fall in love with them
لا أحد كامل في نظرك ، حتى تقع في حبه ( كلمة تعبيرية فالكمال لله وحدة تعالى )
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Everything is okay in the end. If it's not okay, then it's not the end
كل الأمور على مايرام في النهاية ، إن لم تكن كذلك ، فتلك ليست النهاية
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Most people walk in and out of your life, but only FRIENDS leave footprints in your heart
معظم الناس يدخلون ويخرجون من حياتك ، لكن أصدقائك الحقيقيون هم من لهم موضع قدم في قلبك
خالص

amira abdo 12-09-2009 10:42 AM

Most people walk in and out of your life, but only FRIENDS leave footprints in your heart
معظم الناس يدخلون ويخرجون من حياتك ، لكن أصدقائك الحقيقيون هم من لهم موضع قدم في قلبك
والله موضوع جامد يا اسامه تسلم ايدك بجد يا ادمن عاجبني جدا

admin 12-09-2009 10:48 AM

تسلم اميره على المرور


وان شاء الله تعجب الكل

احمدينيو 12-09-2009 11:14 AM

بجد كلمات روووووووعه يا اسامه
تسلم ايدك ياكبير

bosbos love 12-09-2009 11:36 AM

The HARDEST thing to do is watch the one you love, love somebody else
أصعب ما على النفس أن ترى من تحب ، يقع في حب شخص آخر

جمال جدا بجد شكرا ليك
وكلهم اجمل من بعض
تقبل مرورى

karmen 12-10-2009 03:26 AM

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ
Everything is okay in the end. If it's not okay, then it's not the end
كل الأمور على مايرام في النهاية ، إن لم تكن كذلك ، فتلك ليست النهاية
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــ

manolly 12-10-2009 04:57 AM

DON'T frown. You never know who is falling in love with your smile
لاتتجهم ، أنت لا تعلم من سيقع في حب ابتسامتك


طبعا الجملة دى ليا انا
علشان انا ابتسامتى ساحرة ياجماعة
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
ميرسي يا اسامة جمل رائعة

admin 12-10-2009 11:13 AM

ميرسى على الرد والتعليق

نورتو الموضع

opqr588 12-11-2009 12:29 AM

aa3
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

vindiesel 12-11-2009 03:18 AM

يا سلام عليك يا مديرنا يا حبييييييييييييييييييييب قصدى يارايق

بجد كلمات ميعرفش معناها اللى يحسها بجد

طيب ما ينوبك فيا ثواب وتعلمنى اقول الكلام ده

تقبل مرورى

admin 12-12-2009 03:38 PM

عيونى ان جيت فى جمل قصدى كلمات

vindiesel 12-12-2009 10:34 PM

مستنى الدروس اللى هتديهالى علشان اعرف اقول الكلام الجامد ده

vindiesel 12-12-2009 10:39 PM

Those who do not consider me gain do not perceive the loss of

من لا يعتبرني مكسب لا اعتبره خسارة


دى العباره الجديده اللى توقيعك يا اسامه
ترجمه تمااااااااااام
تجاره انجليزى بقى


admin 12-13-2009 05:26 AM

اصلى ياصحبى



اتعملت الدرس

vindiesel 12-13-2009 11:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 107078)
اصلى ياصحبى



اتعملت الدرس

الحمد لله انك اتعلمت الدرس يا ريس

وانا عاوز اقولك كلمتين

اللى ينساك انساه واللى يهواك اهواه

karmen 12-13-2009 10:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 107338)
الحمد لله انك اتعلمت الدرس يا ريس


وانا عاوز اقولك كلمتين

اللى ينساك انساه واللى يهواك اهواه


تيرا را را
را را را را را را را
تيرا را را

vindiesel 12-14-2009 06:43 AM

ايه يا عم عبد الحليم قصدى يا كارمن

مش عاجبك الكلمتين اللى قلتهم لاسامه ولا ايه؟؟
ماشى ياستى براحتك

انا هشوف كلمتين انتى قايلاهم لاى حد وهعمل لك عليهم اجمل مقطوعه موسيقيه ممكن تسمعيها فى حياتك

ههههههههههههههههههههههههه ههههه



دبدوباية 12-14-2009 02:47 PM

Good FRIENDS are hard to find, harder to leave, and impossible to forget
الأصدقاء الحقيقون يصعب إيجادهم ، يصعب تركهم ، ويستحيل نسيانهم



بجد كلهم حلوين قوى يا أدمين وتسلم ايديك على الموضوع الجميل جدا دة
بس دى أكتر جملة مست قلبى من جوة فعلا

admin 12-14-2009 06:40 PM

Good FRIENDS are hard to find, harder to leave, and impossible to forget

نتمنى من الله ان كون كذلك

المحاسب 12-14-2009 07:48 PM

DON'T let the past hold you back, you're missing the good stuff
لا تجعل الماضي يعيقك ، سيلهيك عن الأمور الجميلة في الحياة

ما اجمل تلك الكلمات
تسلم الاياااااااااااااااادى باشااااااا

admin 12-15-2009 01:02 AM

نورت يغالى


وان شاء الله تنال اعجابك


الساعة الآن 05:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir