منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   صور اقسى امرأه على وجه الارض ارجوا من اصحاب القلوب الضعيفه عدم الدخول (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17347)

amira abdo 01-13-2010 03:03 AM

صور اقسى امرأه على وجه الارض ارجوا من اصحاب القلوب الضعيفه عدم الدخول
 

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اى حد يدخل الموضوع لازم يكتب الرد
!! لكن !!

أنا متاكد أنها تعاني من مشكلة نفسية

:

:

ولا أقول غير

حسبي الله عليها

admin 01-13-2010 05:31 AM

امراه دخلت النار فى قطه عذبتها

لا هى تركتها ولا اطعمتها


حسبى الله ونعم الوكيل

el.sa7er 01-13-2010 06:08 AM

فى الجحيم ان شاء الله
بجد قسوتها تفوق اى حد
ربنا يهديها

vindiesel 01-13-2010 08:13 AM

أنا متاكد أنها تعاني من مشكلة نفسية

dodash 01-13-2010 01:28 PM

دى بجد ملعونة ملعونة ملعونة
انا مش هدعيلها بالهداية علشان اللى تعمل حاجة زى كده خسارة فيها كلمة
ربنا يهديها بجد حسبى الله ونعم الوكيل فيها

amira abdo 01-13-2010 08:26 PM

عندكو حق بجد ياجماعه والله دي حيوانه ولا حتي هنظلم الحيوانات بتشبيهم بيها
ميرسي ع المرور منورين

nada minnie 01-14-2010 03:41 AM

ايه ده
هو فيه حد بالقسوه دى كلها
بجد انا جسمى قشعر
حسبى الله ونعم الوكيل فيها

amira abdo 01-26-2010 06:07 AM

والله فعلا ياجميله تسلمي ع المرور ياقمر

karmen 01-26-2010 06:16 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالا
أوفر أوي
ده في الناحيه الشمال مفيش قلب خالص
أكيد بجد الإنسانه دي في حاله نفسيه أقرب للجنون
مش معقول تكون طبيعيه

amira abdo 01-26-2010 06:19 AM

هي فعلا مريضه نفسيه
تسلمي كارمن ع المرور

golden man 01-26-2010 10:21 AM

امراه دخلت النار فى قطه عذبتها

لا هى تركتها ولا اطعمتها

الملاك الابيض 01-26-2010 04:55 PM

دي مريضه اكيد
لا حول ولا قوة الا
بالله

amira abdo 01-27-2010 05:06 AM

تسلم ع المرور ياهيما وفعلا حسبنا الله ونعم الوكيل فيها
هي فعلا كده تسلمى ع المرور ياملاك منورة


الساعة الآن 11:29 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir