منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   لمحبى القمر والرومانسيين فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17733)

دبدوباية 01-20-2010 08:40 AM

لمحبى القمر والرومانسيين فقط
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-20-2010 08:51 AM

انا من عشاق الليل

تسلمى على الصور

dodash 01-20-2010 09:13 AM

رغم انى مش بحب الليل اوى وبحب الشروق اكتر انما
بجد صورك جميلة اوى اوى تسلمى يا قمرى

دبدوباية 01-20-2010 11:15 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أنا من محبى الليل
بس مش ف كل أحوالى
يعنى لو الليل دة قدام البحر والقمر شيقله قدامى مبتسم وفرحان
هاحب الليل ساعتها قوى وأفضل قاعدة مع القمر والبحر لحد لما الشمس تطلع

دبدوباية 01-20-2010 11:17 AM

منور موضوعى أدمين
وطبعا حبيبة قلبى دوداش أنا سعيدة وطايرة من الفرحة انها وسطنا هنا ف الماجيك
ربنا يخليها ليا يارب
بقولك ايه يادوداش
أنا عزماكى على آيس كريم على الشط الجميل اللى ف الصورة دى
ونبقى أنا وانتى والقمر والبحر
ونرغى للصبح بقى
ههههههههههههههه


dodash 01-20-2010 11:27 AM

يا سيدى وانا هجيب معايا وجبتين مؤمن هههههههههههههه
علشان نحلى بعد الايس كريم بس بجد يا كوكى انتى فعلا كلامك
رائع وخصوصا المكان اللى اخترتيه لانى انا كمان من عشاق البحر
جدا رغم انى بكره البحر انه اخد اعز حبايبى بس معاكى انتى انا هحبه
من تانى وهتمنى فعلا اننا نفضل قدام المشهد الرائع ده لحد ما الشمس
تطلع وناكل الايس قبل ما يسيح وقبل ما الاكل يبرد ههههههههههه
اتفضلو معانا يا جماعة بسمالله

دبدوباية 01-20-2010 11:30 AM

ياسلام مين الجماعى اللى يتفضلوا
دة كل اللى ردوا يادوب
أدمبن
وانتى
وأنا
وبعدين المكان دة أنا عايزة آخد أكتر شخص بحبه وبرتاحله بعد أمى
ولما فكرت ودورت مش لقيت غيرك انتى وبس اللى أحب يكون معايا فيه
وف المستقبل هاتبقى انتى وزوجى ان شاء الله

dodash 01-20-2010 11:34 AM

يا سلام يا سلام انا وزوجك علشان واحنا بنتفرج على القمر هووووب الاقى زوجك حدفى فى البحر وقالى علشان تشوفى القمر براحتكلا ياختى انا معاكى بس لحد ما تتجوزى انما بعد ما تبقى مع زوجك انا معنديش مانع ابقى معاكى بس عن طريق التليفون مش اكتر هههههههههههه

lost love 01-20-2010 11:38 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

جميله اوى وانا بعشق القمروالليل
تسلمى على المجهود

el.sa7er 01-21-2010 08:33 AM

رومانسية تحفة
تسلم ايدك يا قمر

دبدوباية 01-22-2010 05:30 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 11:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir