منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انا عندى حاجة جامد على الاهلى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4178)

هيمة فرج 08-10-2008 07:22 AM

انا عندى حاجة جامد على الاهلى
 
يوم ما الاهلى خسر من النجم الساحلى 3

يوم ما الاهلى خسر من الاهلال السوادنى3


افتكرت اعلان النجمة والهلال


بتاع دوادا صح

بتاع المشات

انا هسمى نادى الهلال والنجمة

واللى موافق على هذا الاسم يكتب ويقول راى يمكن نغير الاسم ويبق محصلش الهلال والنجمة اصل

المشكلة ان بعد هزيمتي الهلال والنجم أصبح لدى الأهلاوية عقدة من الكواكب وأصبحوا يخافون من المشي في الشوارع ليلا

الشياطين الحمر بيخافوا من الكواكب والاهلويه بيمشوا بالليل مغمضين عيونهم لييييييييييه ؟ علشان لا بيحبوا يشوفوا نحمه ولا هلال هههههههههههههه

تيتوس

THE KING 08-10-2008 08:10 AM

اخى العزيز .. رغم ان موضوعك ظريف ...رغم ان من الممكن ان يكون الأهلاوي والدك او أخوك أو حتى جدك ..فليس من الإحترام ان تقول هذا ..

هيمة فرج 08-10-2008 09:09 AM

.فليس من الإحترام ان تقول هذا ..

انا اعلم جيدا ما هو الاحترام ودا رأى وانا زملكاوى

randa_star70 08-11-2008 10:02 AM

بجد الموضوع ظريف وموافقه على تغير الاسم

THE KING 08-12-2008 03:27 AM

طبعا حقد .. ومش حرد عليه ..

هيمة فرج 08-12-2008 09:11 AM

حقد من مين يامان ياريت الاحترام

كل واحد عندة رأى وهقول كل حاجةبصراحة

THE KING 08-12-2008 09:22 AM

انا محترم جدا على فكره

واللى شايف غير كده .. يروح ينام فى نادى الزمالك

randa_star70 08-12-2008 09:34 AM

كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية

THE KING 08-12-2008 09:43 AM

المهم ان عندو روح انسانيه ..لو انا زملكاوى امنى ان الروح الرياضيه دى تطلع منىده لو زملكاويلأن من الطبيعى ان يكون الإنسان اهلاويالأهلى فوق الجميع

هيمة فرج 08-12-2008 10:00 AM

الكلام دا مش هنا
تقولوا فى الاهلى هنا كلنا زمالك فى زمالك
والى ملهوش مكان بينا يشوفلة مكان تانى

mody eljoker 08-12-2008 02:00 PM

أنا أهلاوى وبحب أسجل صوتى معاكم وبقول ان

الاهلى او الزمالك مش هينفعونا فى حاجة لو شجعناهم اولا, ولا هيفدنا بحاجة لو حد

قال رأىوالتانى معجبوش الرد ده ,ولو اختلفنا أو

زعلنا احنا اللى هنخسر بعض

وربنا يوفق منتخب مصر

youssf_star2008 08-14-2008 01:53 AM

كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية

night_fox 08-14-2008 09:34 AM

طيب وليه كل ده؟؟
فيه حاجة اسمها حقايق
ومش موضوع اهلاوى او زملكاوى
كده مش هتبقى رياضة
يا استاذ عمرو
كده اقدر اقول عليك اهلاوى بجد
احنا معانا التاريخ
والاستاذ هيمة
محدش يقدر يقول انك مش محترم
بعد اذنك يا عموور
بس يا هيمة ممكن يكون الاسلوب احسن من كده شوية
يعنى ممكن تتكلم عن الاهلى مش الاهلاوية
علشان لو اتكلمت عن الاهلى هنقدر كلنا نرد عليك
لكن لو تتكلم على ناس انت متعرفهمش بالاسلوب ده
هو ده اللى مش مقبول
وياريت تكون فهمتنى يا هيمة
تحياتى ليك

بلابل 08-14-2008 02:10 PM

يجماعة الموضوع مش مستاهل

من الاخر انا مبعتبرشى نادى الاهلى دة نادى اساسا دة عامل زى مناقصة بين شركات

لان الشركات بتعمل اى حاجة علشان تحصل على المناقصة

دة نادى المناقصات لو لقى لاعب تعبة فى فريق امامة هاتةلينا وهكذا فين الروح الرياضية والمنافسة هى دى تبقة كورة

وبالرغم ان نادى الزمالك فى لعيبة احسن مليون مرة من لعيبة الاهلى والاهلوية نفسهم عرفين كدة كويس

من الاخر دة نادى شررم بررم

وعلى العموم مبروك على متش انبارح وتتعود شوفو مين الى تعبكم علشان خاطر ينضم فى الموسم الجديد

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه

اهلى اية بس

زمالك وبس والكل عارف كدة


الساعة الآن 04:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir