منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   اختبر ذكاءك للأذكياء فقط (2) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5040)

GHOST 09-15-2008 07:05 PM

اختبر ذكاءك للأذكياء فقط (2)
 
انا خدت اسم الموضوع السابق وده بعد اذن صاحبه لاستمرار اللعبه لان الحمد لله بعد ما خرجت من الغرفه الأولى أنا بدعوكوا للي يعرف يخرج من الأولى يجي معايا في الغرفه التانيه

مستنيكوا

الى لقاء

اه

عارفين هتلاقوني فين

هتلاقوني

هنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Silver 09-15-2008 07:15 PM

نشوف ونجرب

ونتوكل على الله

Silver 09-15-2008 07:24 PM

ودى البداية ،،،،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مين هيحصلنى ؟!

Silver 09-15-2008 08:10 PM

ودى خطوة تقدمية ،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

إحنا فى عصر السرعة

* بنـت الاسـلام * 09-15-2008 08:42 PM

اعوذ بالله

ايه ده

Silver 09-15-2008 09:08 PM

أنا خلصتها ،،،،،،،،،

مين يحصلنى ويخلصها

GHOST 09-15-2008 10:08 PM

1 مرفق
أنا الحمد لله حصلتك وخلصتها وده الاثبات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

GHOST 10-09-2008 06:22 PM

ايه يا جماعه محدش عاوز يجرب حظه ولا ايه

لا لا لا

انتوا عاوزين ان الناس تقول مفيش أزكياء في الماجيك ولا ايه

عالعموم جربوا وأنا معاكوا

ukool 12-17-2008 09:46 AM

هذا أكثر شي وصلت له وتوقفت هنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

RagheDrawshi 01-17-2009 03:13 AM

شكراً
جزاك الله كل خير

Silver 01-17-2009 06:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ukool (المشاركة 30604)
هذا أكثر شي وصلت له وتوقفت هنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شد حيلك وخلص الغرفة !!

karmen 08-31-2009 06:08 AM

حد يعرفنى
أجيب اللى أنا وصلتله عالمنتدى فى المشاركه ازاى؟؟

golden man 10-09-2009 10:01 PM

وصلت لحد كده مش عارف اوصل لحاجه تانيه احاول فى وقت تانى باذن الله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 10-09-2009 10:14 PM

بصى يا كارمن بعد اما تخلصىاللعب ممكن تقومى عامله طباع للشاشه
هتلاقى فيه زرار فى الكى بورد اسمه برنت اسكرين او اختصار كده (prtscr)
هتلاقيه فى اول 3 زراير فوق فى الكى بورد بجوار الاله الحاسبه
هتضغطى عليه وانتى فاتحه صفحة اللعبه وبعدين تفتحى برنامج الرسام paint
هتلاقى من start وبعدين programme وبعدين accessories وبعدين paint
هتفتحيه وبعدين تعملى paste (ctrl+v
وبعد كده يا اما ممكن تحددى الصوره لوحدها وعمليلها قطع cut وتسيفيها فى اى مكان عارفاه
وبعد كده تخشى على اللينك ده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
هتلاقى كلمة browse اختاري منها الصوره وهتلاقى upload اختاري من جنبها images/videos
وعلمى على تانى اختيار بعد كده
remove size لو مش متعلم عليها وبعد كده اضغطى start upload
بعد كده هيظهرلك لينك مكتوب بجواره
direct link to image انسخى اللينك ده وبعدين ادخلى على الصفحه بتاعة المنتدى الى هتبعتى عليها الصوره والرد
وهتلاقى ايقونه لو وقفتى عليها هتلاقى مكتوب عليها insert image هتضغطى عليها وبعدين تحطى اللينك الى انتى ناسخاه وبعدين ok
وتبعتى الرد عادى
يا ريت اكون افدتك معلش فى الاطاله

karmen 10-12-2009 11:57 AM

يا نهاااااااااااااااااااااار أسود
انا مفهمتش اى حاجه
هههههههههههههه
بس يمكن عشان قريت الكلام وبس
عالعموم انا هجربها عملى بالخطوات وساعتها اكيد هفهم
ميرسي كتير ليك يا هيما
انا كان نفسي اعرف من زمان
متشكره جدا

GHOST 10-17-2009 05:30 PM

لالالالالالالالالالالالال الالالا

شدوا حيلكم شويه

لسا محدش خلص الغرفه غير أنا ورامي بس

فين أذكياء الماجيك بقى

انتوا عاوزين الناس تقول علينا..........

وبعدين

عاوز أشوف نشاط

وكده أو كده فاللعبه دي ليها اخر والا مكنتشي خلص

وكمان في غرف غيرها

يلا شدوا حيلكم واحنا معاكوا

متخفوش هشد معاكوا مش هسيبكوا كده

عاوز أشوف انجازات

سي يو

moslims 10-25-2009 08:26 PM

جميييييييييييل جدا الديك بيدن مين بقى الى قتل الراجل ده

سامر مجدي 10-30-2009 08:06 PM

..................................................

mohammed2 10-04-2011 12:57 AM

شكراً
جزاك الله كل خير

-nhn 09-16-2012 01:13 PM

مششششششششششششششششششكككككك كووووووررررررررررر


الساعة الآن 03:48 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir