منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   قسم طلبات التصميم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   طلب تصميم بطاقه عضويه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10074)

Captain_H 04-08-2009 02:36 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
لو سمحتم انا عاوز تصميم بطاقات رابطه عشاق ومحبى جون سينا
والصورة التاليه هى اللى هيبقى فيها شويه اضافات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
انا عاوز يكون فيه خلفيه باسم "John cena" وتكون فيه خلفيه من ظاهرة اوى لصورته دى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وبالنسبه للكتابه
هتبقى
اسم العضو :
رقم العضويه :
الرتبه :


بس ارجو التصميم يكون فيه اشكال احترافيه وانا مش هوصيكم بقى
وشكرا مقدما ومنتظركم فى قسم المصارعه
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

youssf_star2008 04-30-2009 09:53 AM

ما أنا لو كنت اعرف اصممها ازاى كنت صممتها معلش ، فينك يا بوحبيبه

youssf_star2008 05-03-2009 05:05 AM

فينك يابوحبيبه


الساعة الآن 05:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir