منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10151)

vindiesel 04-10-2009 09:59 AM

اضحك من قلبك
 
مرة واحد بلديتنا بيعمل فلوس مزوره فقال يجرب ورقة بعشرين جنية , فراح رسمها كويس أوى , وكتب بدال العشرين .. تمانتاشر و نزل مصر عشان يفكها فقال لواحد ممكن تفكهالى جنيهات فقلة الراجل زورتها ازاى فبلديتنا خاف وخد بعضة و رجع بلدهم و بيفكر ازاى الراجل عرف انها مزورة فراح يجرب يفكها من ابن عمة فقال لابن عمة ممكن تفكلى تمانتاشر جنية دى جنيهات , فقلة ما فيش جنيهات فكة .. تاخد ورقتين بتسعة!!!!!!!!!

مره واحد بلدياتنا راح المانيا و قعد فترة طويله يحاول يتعلم الالماني و ماعرفش ابدا فقرر اصحابه ان الحل الوحيد انه يتجوز واحده المانيه وفعلا حصل و جوزوه واحده المانيه علي اد حالها و جه واحد صاحبه الصبح يخبط عليه ففتخت مراته الالمانيه فقالها صاحبه ....هريدى موجود قالتله نجوله مين!!!!!!!!!!!!


مره واحد مسطول بيصطاد سمك بالحشيش طلعت السمكه تقوله انا تمسااااااااااااح



مرة ثلاثة بيحششوا في متحف البرنز فجت كبسة عليهم فعملوا تماثيل فدخل الضابط على الأول و ضربه بالألم فقال أي فقال خدوه و ضرب التاني بالألم فقال أي فقال خدوه و ضرب التالت بالألم فقال ترننننن ...


:-c

karmen 04-10-2009 10:19 AM

تسلم فينديزل
حلوه اوى بتاعت السمكه اللى اتسطلت دى

بلابل 04-10-2009 10:28 AM

ههههههههههههههههههه

جميلة اوى

وبذات بتاعت الصعيدى والالمانية


تسلم ايدك

golden man 04-10-2009 10:04 PM

هههههههههههههههه
كلهم جامدين بس الولى اجمد

Silver 04-12-2009 09:56 PM

ههههههههههه

فين يا عم النكت دى من زمان

أنا لسه واخد بالى م الموضوع

تسلم يا ديزل

vindiesel 04-16-2009 10:43 PM

اشكركم على ردودكم =d>

vindiesel 06-27-2009 02:08 AM

THANXXXXXXXXXXXXXXXXX

تقبلوا مرورى VINDIESEL



:-c

radwan 06-27-2009 03:38 AM

لا نكت جامده
الصعيدى طلع اسهل من الالمانى اهه
انا هحول قسم صعيدى

هيمة فرج 06-28-2009 12:11 AM

هههههههههههههههههههه

جميلة اوى كل النكت

شكرا لموضوعك

تسلم ايديك



الساعة الآن 09:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir