منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أستاذ عبقرى عبقرى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10157)

karmen 04-12-2009 04:06 AM

أستاذ عبقرى عبقرى
 
لم يبقى على موعد الامتحانات سوى عدة أيام حين اتفق أربعه من طلاب احدى الكليات على قضاء يومين أو تلاته فى منطقه نائيه للتنزه والاستمتاع لاعتقادهم أنهم سوف يعودون بذهن صافى قادر على الاجابه على الاسئله وهناك أغرتهم مناظر الطبيعه الخلابه فتأخروا ووجدوا أنهم لن يتمكنوا من حضور الامتحان الأول ففكروا فى حيله يختلقونها لاستاذهم كى يعيد لهم الامتحان فى يوم لاحق وبالفعل أخبروه بعد عودتهم أن أحد اطارات سيارتهم انفجر فى طريق العوده ليلا فى مكان مظلم وخالى من السكان واضطروا الى الانتظار لليوم التالى لاصلاح الاطار ووافق الاستاذ على تأجيل الامتحان لهم وفى اليوم المحدد للامتحان طلب الاستاذ من الطلاب الاربعه أن يجلس كل منهم فى زاويه من قاعة الامتحان بحيث لا يستطيع أحدهم رؤية ما يكتبه زميله وفوجئ الاربعه بورقة الاسئله تتضمن الاسئله التاليه

1- أى اطارات السياره الاربعه انفجر؟؟
2-وكم كانت الساعه وقت حدوث الحادث؟؟
3-ومن منكم كان يقود السياره فى ذلك الوقت؟؟

golden man 04-12-2009 04:19 AM

ههههههههههههههههههههههه
وربنا زى الفل استاذ تمام اوى ويا ريت تحصل حاجه زى كده معانا

وتسلمى يا كارمن عاى القصه الجامده دى

karmen 04-12-2009 04:42 AM

ميرسى جولدن
بس تحصل حاجه زى كده معانا ازاى حرام عليك
ما هو كده كل واحد من الاربعه هيجاوب حاجه مختلفه ويروحوا فى داهيه كلهم

بلابل 04-12-2009 06:41 AM

اذا كان الكذب ينجى فالصدق انجى

انكشفو ومحدش سمى عليهم

بجد استاذ عبقرى جدا جدا

هههههههههههههه

تسلمى كارمن على القصة الرائعة

karmen 04-12-2009 07:09 AM

ميرسى على مرورك بلابل

Silver 04-12-2009 07:47 PM

هههههههههههههههههههه

اهو ده الحاجة اللى مكنتش متوقعة

فكرتينى بدكتور كان عمل امتحان مفاجئ

وكان الامتحان عبارة عن كلمة واحدة

why?

كل واحد بقى يفكر فى الاجابة

ومشكورة يا كارمن ع الموضوع الجميل ده

هيمة فرج 04-12-2009 11:33 PM

اية الجمال دا يا كارمن

موضوعك جميل اوى تسلم ايديكى

انتى فين

manolly 04-12-2009 11:40 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ده استاذ عبقرى ولئيم جدااااااااااااااااااااا
الله يكون في عونهم على اللى هيحصلهم بعد الامتحان ده

karmen 04-13-2009 03:32 AM

ميرسى على مرورك سيلفر

karmen 04-13-2009 03:34 AM

ميرسى على مرورك هيمه
ميرسى مانوللى


الساعة الآن 02:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir