منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   تحليل عدم صحه هدف ابو كيكه قصدي تريكه ههههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10614)

prince of alex 05-20-2009 08:08 PM

تحليل عدم صحه هدف ابو كيكه قصدي تريكه ههههههههه
 
تحليل عدم صحه هدف ابو كيكه قصدي تريكه ههههههههه
الصور
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
للتحميل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تعليق للعيب الجيش ان الاهلي لو مكنش جاب الجون ده كان مش عيعرف يجيب جون حتى لو مرت 10 سنين وهما بيلعبو المتش فعلا كبير يا تريكة جون لا يستحقه غير الممثلين .........

admin 05-21-2009 08:03 PM

تسلم ايدك على الصوره

بس خلاص المباره انتهت وفاز الاهلى

EzAt99 05-21-2009 09:19 PM

والله يا عم دا حقد على الأهلي مش أكتر
الجون 100/100 وتركة 100/100 والجون صحيح ومفيهوش غلطة
وعيب الغلط في لعيب زي الكابتن محمد أبوتريكة حتي لو كان هزار لأ دي تبقى غيبة.
أرجو عدم تكرار الخطأ


الساعة الآن 04:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir