منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   برنامج ultre iso (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11679)

mahmodsalama 07-28-2009 11:33 AM

برنامج ultre iso
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اقدم لكم برنامج ultra isoبرنامج حرق الاسطوانات
( UltraISO v8.1reeEdition Full)
كامل و(الكمال لله وحده)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

برنامج يفك شفرة اي اسطوانة محمية , وبه خاصية نسخ عالية الجودة ولاكن يجب تسطيب النيرو,
معلومة هامة جدااااا لو عايز تحمي البرامج بتعتك من الفيروسات قوم بفتح هذا لبرنامج ثم وضع ملفات البرامج بداخله واحفظه ز فسيتم حفظه في ملف (iso) وبكده مفيش اي فيرس يستطيع الوصول الي برامجك .
ولتشغيل ملف الايزو يكون ببرنامج الديمون وهو برنامج الاسطوانات المحمية.
وكمان لو عايز تعمل اسطوانة بوت للاكس بي فهذا البرنامج يقوم بذلك.

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


Silver 07-28-2009 02:50 PM

تسلم ايديك يا محمود

واحتاج البرنامج كثيراً

مجهود رائع ونشاط ملحوظ

mahmodsalama 07-29-2009 02:34 AM

شكرا لمرورك يا سلفر

admin 07-29-2009 08:19 AM

تسلم ايدك حبيبى

فى انتظر مزيد من التميز



mahmodsalama 07-29-2009 09:20 AM

شكرا لمرورك يا ادمن

hiysam_DJ 09-03-2009 09:02 PM

تسلم ايدك


الساعة الآن 01:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir