![]() |
حصرياً على الماجيك صانع الفيديو سى دى الأول فى العالم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حصرياًعلى الماجيك صانع الفيديو سى دى الأول فى العالم فكرة البرنامج ************************************************** ********************** يقوم البرنامج بعمل INITIALIZE بدلا منENCODE بمعنى انو بيحول اجزاء معينه من الفيديو وليس المقطع كله كالنيرو والبرامج الاخرى وبالتالى بينجز فى الوقت جامد جدا وبيدينا جودة عاليه فى الصورة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فايدة البرنامج [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حبينا نعمل فيلم بصيغه فيديو سى دى ببرنامج النيرو هاتقابلنا مشاكل كتير اولها ان النيرو بيقبل صيغ معينه من الفيديوهات زى ال WMV او ال AVI فقط ثانيا حجم الفيديو ممكن يعدى حجم الاسطوانه العاديه ثالثا انو بيعمل encode لفتره طويله ممكن تعدى الساعه " حسب مساحه الفيديو " وحتى لو حبينا اننا نحول الفيديوهات باى برامج تحويل مساحه الفيديو بتكبر اوى يا اما بتقلل من درجة وضوح الفيديو النهارده بقى انسوا الكلام الفاضى ده تماما النهارده هاتقدروا تحولوا اى فيديو باى صيغه الى فيديو سى دى يشتغل على اى دى فى دى بلاير مهما كان نوعه ايه وكمان ممكن تقطعوا بيه الافلام عادى خالص وفيه خاصيه تحويل الفيديوهات الى صيغه MPEG بالاضافه الى انو بيدعم صيغه RMVB ULTRA DVD CREATOR [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ************** Mediafire [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ********************* Zshare [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] *************************** |
بارك الله فيك اخى عمر
وان شاء الله الى مزيد من التقدم تقبل تحياتى |
| الساعة الآن 08:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir