منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   وكالة ناسا تحدد ميعاد يوم القيامه(يا سلام إيه الحلاوه دي) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13064)

karmen 09-26-2009 03:02 AM

وكالة ناسا تحدد ميعاد يوم القيامه(يا سلام إيه الحلاوه دي)
 
كنت طرحتلكم يا جماعه قبل كده موضوع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وطبعا كلنا عارفين ان كل ده تخريف



الموضوع ده بقى ناقشه برنامج 48 ساعه على قناة المحور
أمس بتاريخ 25/9 /2009



وحددت وكالة ناسا ان يوم القيامه هيكون يوم 21 / 12 / 2012


يعني بيعملوا كل حاجه في الدنيا حتى ميعاد يوم القيامه بيحددوه
يا صلاة النبي أحسن
ايه الحلاوه دى كلها
دي ناس في الطراوه خالص
ربنا يهديهم يارب
أو يخسف بيهم الأرض
هي حصلت يعني
بيحددوا كمان اليوم الذي لا يعلمه الا الله
وصل بيهم الجباروت لكده
حتى دي كمان هيتكلموا فيها إزاى يسمحوا لنفسهم حتى مجرد التفكير في انهم يقدروا يعرفوا حاجه زي دي

اللهم إنتقم منهم شر منتقم


أنا جبتلكم

الحلقه كامله

التحميل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 09-26-2009 06:18 AM

والله مش عارفة اقول ايه
بس ربنا يهديهم بقى
لان يوم القيامة ده في علم الله فقط
وعلم الغيب كله لا يملكه الا الله
يقولوا علم بقى ولا اى هبل يبقى ده اسمه شرك وتدخل في علم الغيب
وده طبعا مستحيل يحصل

admin 09-26-2009 07:10 AM

مشكور كارمن على الموضع

جارى التحميل

karmen 09-26-2009 12:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 81360)
والله مش عارفة اقول ايه
بس ربنا يهديهم بقى
لان يوم القيامة ده في علم الله فقط
وعلم الغيب كله لا يملكه الا الله
يقولوا علم بقى ولا اى هبل يبقى ده اسمه شرك وتدخل في علم الغيب
وده طبعا مستحيل يحصل

ياللا ربنا ينتقم منهم
ميرسي مانوللى عالمرور

karmen 09-26-2009 12:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 81425)
مشكور كارمن على الموضع

جارى التحميل

ميرسي ليك اسامه عالمرور
تسلم


الساعة الآن 01:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir