منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   اعرف عمر عقلك كام وتعالى قولنا بصرااااااااااااحة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13210)

manolly 10-02-2009 10:53 AM

اعرف عمر عقلك كام وتعالى قولنا بصرااااااااااااحة
 
اللعبه دى جميله اوى


وبيها هتعرف عمرعقلك اد ايه

يعنى انت ذكى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ولا غبى

وفيها هتعرف قدره الزاكره بتاعتك على الحفظ



هتخش ع الرابط اللى موجود فى الاسفل

هتلاقى كلمه START

اضغط عليها هيظهرلك عد تنازلى من 3 الى 1

بعديها هيظهر ارقام المفروض انك تحفظها
هتختفى الارقام
بسرعه


وهيجيلك مكان كل رقم دائره
لازم تعلم عليها

ومن شرووووووووووووووط اللعبه انك
تعلم ع الدواير من الارقام من الصغير

للكبير
وبرده خش اللعبه وانت تعرف اكتر



وياريت اللى يخش يرد يقول عمر عقله طلع كااااااااااااااام

وده اللينك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ويااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااارب تعجبكم

منقوووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووول

tafa 10-02-2009 11:04 AM

شكرا على العبة الجميلة
v

v
انا ادانى
v
34
~X(:-ss

manolly 10-02-2009 11:07 AM

انا 33

karmen 10-02-2009 11:52 AM

يتم النقل للقسم المناسب

golden man 10-03-2009 08:57 AM

انا 33

Silver 10-03-2009 10:19 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 10-04-2009 08:27 AM

ماشى يا عم سيلفر
ليك حساب عندى

manolly 10-04-2009 08:32 AM

اعتقد ان مكانه الالعاب يا سارة مش الضحك والفرفشة

karmen 10-04-2009 08:42 AM

ركزي شويه وانتى هتعرفي ان النوعيه دى بتبقى في الضحك والفرفشه

karmen 10-04-2009 11:11 PM

لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى
متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم
انا اكتر حاجه جبتها 29
والباقي كله يتراوح بين 23 و 26
بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2
او 7 والغلط 3
ازاى بقى يا رامى انت جبت 36
وانت الصح عندك 6 والغلط 4
انا هتجنن
ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا
قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن
عملتها بردو ببطء ومفيش فايده
نفس الاسكورز
ميرسي يا مانوللى
بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه
كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا


الساعة الآن 01:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir