![]() |
تقطيع وتجميع الفيديو ببرنامج HJSplit
شرح تقطيع وتجميع الفيديو ببرنامج HJSplit [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أولاً : لتحميل البرنامج من هنا ،،، [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ثانياً : شرح مُبسط للبرنامج ،،، - واجهة البرنامج : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] - تقطيع الفيديو :- [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] Input File :هتحدد مكان الملف " الفيديو " المراد تقطيعه . Output File : هتحدد مكان حفظ الملفات المُقطعة . وطبعاً هتحدد مساحة كل جزء هيكون قد ايه !! وبعدين تضغط Start . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] - تجميع الفيديو :- [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] Input File : هتحدد مكان الأجزاء المُقطعة لتجميعها . Output File : هتحدد مكان حفظ الفيديو بعد تجميعه . وبعدين تضغط Start . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ملاحظات هامة :- لما تيجى تجمع اى فيديو ،،،، لازم الملفات تكون بنفس الاسم ... Silver_elmjeck.AVI.001 Silver_elmjeck.AVI.002 Silver_elmjeck.AVI.003 مثال : فيديو تم تقطيعه بواسطة البرنامج [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تسلم ايدك رامى
شرح اكثر من رائع |
| الساعة الآن 01:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir