منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   اجدد صور لمصر والاسكندية صور من موبايلي الخاص (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13415)

prince of alex 10-08-2009 10:55 PM

اجدد صور لمصر والاسكندية صور من موبايلي الخاص
 
النهاردة بقدملكم موضوعي الاول من زمان اووووووووي بعد رجوعي من الاجاوة .........

الموضوع النهاردة عن صور من الاسكندرية والعين السخنة

والصور من كميرة موبايلي الخاص .............

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ديه صورة قلعة قاي باي القائمة مكان منارة الاسكندرية القديمة

* الصورة ملتتقطة من محطة الرمل على البحر




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


*وديه صورة لفندق فلسطين في المنتزهـ بعد طلوعنا من صلاة التراوووويح في رمضان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

*وديه صورة لقصر الملك فاروق في المنتزه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


* وديه صورة لتزكار الجندي المجهول في الاسكاندرية وهو من المعالم البارزة هناك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


*وديه صورة لقلعة قاي باي من قريب شوية يظهر فبها السور الخارجي




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


*وديه صورة للقريه الي صيفنا فيها في العين السخنة ( ده البسين )



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


*وديه كمان صورة للشط بتعها

admin 10-08-2009 11:03 PM

حلو الصور


شكلها بالموبيل


والله فكره

كل واحد يصور معالم بلده وبضعها

prince of alex 10-08-2009 11:09 PM

تمام

ومشكور على المرور

golden man 10-09-2009 12:46 AM

تمام يا برنس

karmen 10-09-2009 01:40 AM

آها والله فكره تمام
وتسلم ايدك يا احمد
صور جميله جدا

prince of alex 10-09-2009 09:11 PM

تسلموا على المرور


الساعة الآن 09:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir