منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   حفلات طلاق بالصور هههههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13566)

اوس الواثق 10-15-2009 12:16 AM

حفلات طلاق بالصور هههههههههه
 
بسم الله الرحمن الرحيم

سبحان الله

يوم الطلاق يتعمل حفله وبدعوات وفرحانين

لا وايه ف تورتات جميله اوى اوى

شوفوا


^^^^^^^^^^^^^


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ايه رايكم

radwan 10-15-2009 12:49 AM

فكرة والله
بس مش عارفين
العريس والعروسة بيبقى شكلهم ايه ولابسين ازاى
وعاملين فى نفسهم ايه
أكيد هيبقى شكلهم أجمل بكتير من يوم الفرح

شكرا ليك أوس على الموضوع

karmen 10-15-2009 01:04 AM

هههههههههههههههههه
هم يبكى وهم يضحك
والله يا اوس دي ناس فاضيه وعندها فراغ
ربنا يهدي
مش للدرجه دى يعنى
مش لدرجة حفله
دول مجانين
تسلم ايدك

اوس الواثق 10-15-2009 01:09 AM

شكرا على مروركم واتمنى ان تنال اعجابكم

amira abdo 10-15-2009 04:40 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]دول جامدين جدا يا اوس عجبوني جدااااااااااااااا بس حلوه دي حفله عشان الطلاق ههههههههههههههههه ونبي ناس فاضيه موراهاش حاجه طب هاتو فلوس الحفلات دي للغلابه اللي مش لاقيه تعمل فرحها ههههههههههههههه ربنا يهديهم بس موضوع تحفه بجد ميرسي ليك

اوس الواثق 10-15-2009 05:00 AM

شكرا على مرورك بس ليه صورتين دول عاوزة تقطعي رقبت جوزك هههههههههههههههه

amira abdo 10-15-2009 05:08 AM

اخترت دول لانهم اكتر صورتين لايقين علي مناسبة الطلاق طبعا يستاهل مش المفروض انه طلقني ههههههههههههههههه وعلي رأي المثل يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميا ف الغربال هههههههههههههههههههههه المثل ده عسل

Silver 10-15-2009 05:29 AM

ههههههه

جامدة اوى يا اوس

والتورت شكلها يجنن

تسلم ايديك

اوس الواثق 10-15-2009 08:29 AM

شكرا على مروركم وانها نالت اعجابكم

admin 10-15-2009 11:34 PM

دول مجانين

بس الصور معبره


الساعة الآن 07:13 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir