منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   أحدث سياره فى العالم كله جامده جداااااااااااااااااا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13581)

اوس الواثق 10-15-2009 08:36 AM

أحدث سياره فى العالم كله جامده جداااااااااااااااااا
 
احدث سياره فى العالم كله






































جامده جدااااااااااااااااااااااا ااا





































انزل كان شويه هتنبهر





































اتعب كمان شويه وانزل









































اهي ههههههههههههههههههههههههه ههه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________

amira abdo 10-15-2009 08:39 AM

يا سلاس يا حول العالم ايشي جمال ياناس ايشي حلاوه ياناس تقولوشي انا شايفه قدامي هامر ياناس ههههههههههههههههههههههههه هههههه جامده يا اوس ميرسي كتير

اوس الواثق 10-15-2009 08:41 AM

ميرسي ليكي وشكرا على مرورك

manolly 10-15-2009 09:14 AM

ههههههههههههه
جامدة والله العربية دى
وكاجوال عالاااااااخر
بس ناقصها كدة شوية حاجات
فين المساحات
وفين الدريكسيون
وعصاية الفتيس
ولا دى هيدروماتيك
شكلها كدة هيدروماتيك هههههههههههه
ابقى قولى اجيبها منين اصلى بتعلم السواقة جديد
فدى سهلة اوى طبعا

اوس الواثق 10-15-2009 09:46 AM

شكرا ع مرورك مانوللي وهتلاقيها ورا محطه البنزين اللى على اخر الشارع
هههههههههههههه

admin 10-15-2009 11:49 PM

العربيه دى كام حمار

واكيد بتمشى بالبرسيم

ههههههههههههههه

اوس الواثق 10-16-2009 03:49 AM

دى كلها مميزات مفيش بنزين وصحيه وتكييف ربانى ليس لها مثل هههههههههههههههههههههه

nada minnie 11-01-2009 11:19 AM

ههههههههههههههههههه
عندك حق يا أوس
دى عربيه صديقه للبيئه

GHOST 11-01-2009 01:06 PM

دي متلاقيهاش ورا محطة البنزين

دي تلاقيها راكنه في الغيطان



karmen 11-01-2009 08:57 PM

دي متلاقيهاش أصلا
تسلم اوس


الساعة الآن 12:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir