منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي شروحات البرامج (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13630)

admin 10-19-2009 07:43 AM

اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح
 
اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح


نقوم بالدخول الى لوحه التحكم
control panel


ونتابع الشرح بالصور

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبعد ذلك يتم استخدم الاله الحاسب الموجود فى لوحه المفاتيخ


من خلال الارقام



واى تواضيخ انا فى الخدمه

مانوالى هانم

manolly 10-19-2009 07:44 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه
حلوة مانولى هانم دى
ميرسي

manolly 10-19-2009 07:50 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 10-19-2009 08:50 AM

ممكن تستخد الماوس وكانه كي بورد يا ادمن لو جابت
on screen keyboard

admin 10-19-2009 02:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 88214)
ممكن تستخد الماوس وكانه كي بورد يا ادمن لو جابت
on screen keyboard


ياباشا


كله على الماجيك

[شرح] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 10-19-2009 09:12 PM

ميرسي عالشرح

admin 10-20-2009 04:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 88240)
ميرسي عالشرح


ميرسى كتير على المرور

Mr_Cr@zyM 10-25-2009 10:02 PM

طيب مش تقول للناس بيبقى فين فى الكيبورد


بيقى يا جماعه على الارقام

8 فوق 6 يمين 4 شمال 1 تحت

يسلموا يا باشا على الشرح


الساعة الآن 01:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir