![]() |
اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح
اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح نقوم بالدخول الى لوحه التحكم control panel ونتابع الشرح بالصور [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبعد ذلك يتم استخدم الاله الحاسب الموجود فى لوحه المفاتيخ من خلال الارقام واى تواضيخ انا فى الخدمه مانوالى هانم |
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه
حلوة مانولى هانم دى ميرسي |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ممكن تستخد الماوس وكانه كي بورد يا ادمن لو جابت
on screen keyboard |
اقتباس:
ياباشا كله على الماجيك [شرح] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ميرسي عالشرح
|
اقتباس:
ميرسى كتير على المرور |
طيب مش تقول للناس بيبقى فين فى الكيبورد
بيقى يا جماعه على الارقام 8 فوق 6 يمين 4 شمال 1 تحت يسلموا يا باشا على الشرح |
| الساعة الآن 01:35 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir