منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   انا والنجوم وهواااااااااااااااك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13686)

manolly 10-21-2009 06:52 AM

انا والنجوم وهواااااااااااااااك
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


هااااى يا جماعه عشان احنا هنا عيال حبيبه و بنتكلم عن الحب وحلاوته وعذابه كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ايه رايكم نعمل برنامج زى برنامج الاعلامى اسامه منير


انا والنجوووووووووم وهواك


بكل الحب هنتكلم عن الحب




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فكره البرنامج هنا

اننا هنكلم فى كل شئ يخص الحب

هنقترح اى موضوع عن الحب ونتناقش فيه

وبعد منخلص مناقشه ومعظم الاعضاء تقول رايها

من حق اى عضو يقترح موضوع جديد

اسمحولى النهادره هختار اول موضوع هنتكلم فيه

التسااااااااااامح فى الحب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ايه هيه حدود التسامح عندك....؟؟

وايه ممكن تسامح فيه....؟؟؟ وايه مش تسامح....؟؟

ياريت اسمع اراكم

وبعد كدا من حق اى عضو انه يقترح موضوع

واو يعرض مشكله عن الحب

ونتكلم فيها

وفيه امثله كتيير ممكن نتكلم فيها

عن الحب وشقاوته وشوقه ولهفته

عن الغيره فى الحب

عن الغرور فى الحب

عن الحب وعذابه وجرووووووووحه

عن الفراق عن حاجات كتيير اوووى

بتمنى التوبيك يعجبكم واسمع رايكم
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

منقووووووووول

manolly 10-21-2009 07:04 AM

انا من رايي ان لازم اى اتنين بيحبوا بعض يكون في تسامح بينهم
بس التسامح باردو يكون ليه حدود مش اى حاجة اكون متسامحة فيها
اه يعنى لازم اتدبحله القطة من اولها هههههههههههههههههه
يلا سمعونى ارائكم

golden man 10-25-2009 03:25 AM

التسامح شيء جميل بس اولا مش لازم تسامح على طول حتى لو كانت حاجات تافهه لان الشخص التانى ممكن ما يقدرش ويسؤ فيها ويفكر انها ضعف ولو كانت حاجه جامده يبقى نحاول برضه نفتكر الحاجه الحلوه فى الحب بس مع قليل من التوقف للتفكير

prince of alex 10-25-2009 03:32 AM

واللهـ موضوع جميل

بس يا ريت ميكونش شبهـ بتاع الشخص الي بكره اسامه منير ومستني اولى الحلقات

admin 10-25-2009 05:11 AM

بس التسامح باردو يكون ليه حدود مش اى حاجة اكون متسامحة فيها

وعلى الاقل الطرفين يكون فى تسامح

مش انا الى افضل اسامح والطرف الثانى مستغل ذلك



manolly 10-25-2009 05:42 AM

فعلا يا اسامة ممكن الشخص التانى يستغل تسامحى ليه
بس اكيد لو بيحبك هيتسامح معاك باردو ومش هيستغلك

مشكورين لمروركم
وانتظروا الموضوع الجديد

amira abdo 01-28-2010 11:02 AM

بكل الحب بنتكلم عن الحب
النهارده انا هسألكم سؤال
هل الحب ضعف؟
ممكن لما تحب تضعف منتظره الاراااااااء

الفرعون العاشق 01-28-2010 08:50 PM

فكره جميله جدا يا مانوللى قصدى يا اسامه منير
وانا بشارك معاكى فيها
اما بالنسبه لسؤال اميره عبده
هل الحب ضعف ؟؟
عمر الحب ما كان ضعف والا مكنش الراجل يحب خالث انما الحب هو شعور بالطمأنينه تجاه الجنس الاخر يعنى بتحس انك خايف عليه اكتر من نفسك
وكمان بتحس معاه بالسعاده والفرح لدرجه انك متقدرش تستغنى عنه 0 يبقى شعور بالضعف بقى !!!
شكرا اميره عبده على استفسارك الجميل

amira abdo 01-29-2010 12:21 AM

ميرسي فرعون ع اجابتك ليا بس ممكن عشان ترضي حبيبك فتغفل عن حقوق وتبقي مستسلم وهو يتحكم وممكن هو يستغل ف حقه ايه اجابتك واجابة بقيت الاعضاء هنا

manolly 03-07-2010 08:15 AM

ميرسي الفرعون العاشق عالمرور
ميرسي ميرو لمرورك


الساعة الآن 05:03 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir