منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   no'why'so!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13818)

manolly 10-25-2009 04:33 AM

no'why'so!!!!!!
 
NO :لـلـگبريَآء ؤآلـغرؤر !
Why : لأنّگ مجرد أنّسآنّ طينّ ؤمآء ؤمصيرگ للفنّآء !
So : گنّ متؤآضع ؤلينّ آلجآنّب مع آلبشر !




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للگذب ؤآلخدآع ؤآلخيآنّة !
Why : لأنّهآ تنّقص منّ قدرگ ؤلآ ترفعه !
So : گنّ صآدق ؤؤفي ؤؤآضح !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للغبآء ؤآلسذآجة !
why: لأنّگ ستغدؤ أضحؤگة بينّ آلنّآس !
So : گنّ ذگي ؤفطنّ ؤؤآعي آلفگر !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للحب آلزآئف ؤلبس آلأقنّعة !
Why : لأنّ آلحب أگبر ممآ تتؤقع !
So : گنّ حب ؤآحد ؤقلب ؤآحد !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للظلم ؤللقسؤة !
Why : لأنّهآ منّ منّغصآت آلحيآة ؤهضم آلحقؤق !
So : گنّ عآدل ؤحنّؤنّ ؤصآحب رؤح!


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للثقة آلزآئدة !
Why : لأنّه س يأتي يؤم تقع في شرآگ آلغطرسة !
So : گنّ خير آلأمؤر آلؤسط !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للتبلد ؤعدم إثبآت آلذآت !
Why : لگي يگؤنّ لگ مگآنّة في آلمجتمع !
So : گنّ صآحب حضؤر مميز ل ترقى !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للتحجر ؤمؤت آلضمير !
Why : لأنّگ بهمآ لست أنّسآنّ !
So : گنّ متفهم ؤأيقظ ضميرگ !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للطمع ؤآلجشع !
Why : لأنّگ غبي لؤ ظنّنّت أنّهآ شجآعة !
So : إرضي بمآ گتبه لگ آلله في آلحيآة !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : لمرآقبة آلنّآس ؤگشف أسرآرهم !
Why : لأنّ بيتگ منّ زجآج ؤگتآبگ مفتؤح !
So : غير نّفسگ قبل أنّ تغير آلنّآس ؤأغلق گتآبگ !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للنّظر ل منّ حؤلگ ب نّصف عينّ !
Why : لأنّهم يملگؤنّ عينّآنّ !
So : أنّظر لهم بغض آلعينّ ؤآلقنّآعة !

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
!.. ممآإ رآإق لي







admin 10-25-2009 05:27 AM

NO : للحب آلزآئف ؤلبس آلأقنّعة !
Why : لأنّ آلحب أگبر ممآ تتؤقع !
So : گنّ حب ؤآحد ؤقلب ؤآحد !

ياسلام مانوالى والله انت بتخترى اشياء معبره

يارب يفهم بقى
So : گنّ حب ؤآحد ؤقلب ؤآحد !


manolly 10-25-2009 05:28 AM

ههههه
ايه ياعم انت هتوصل رسايل على لسانى انا ولا ايه
ماليش دعوة بحاجة
ده منقول مش كلامى
هههههههههههههههه
بس فعلا كلام معبر اوى
مشكور عالمرور يا اسامة

admin 10-25-2009 05:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 90476)
ههههه
ايه ياعم انت هتوصل رسايل على لسانى انا ولا ايه
ماليش دعوة بحاجة
ده منقول مش كلامى
هههههههههههههههه
بس فعلا كلام معبر اوى
مشكور عالمرور يا اسامة



كل بثوابه


انتى تواصلى ليا اليوم

برضه انفعك فى يوم واوصل ليكى

والدنيا دواره

manolly 10-25-2009 05:35 AM

ههههههه
لاياعم انا عندى لسان اوصل بيه
بس لسانه عنده شلل شوية
مبيعرفش يوصل حاجة

admin 10-25-2009 05:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 90486)
ههههههه
لاياعم انا عندى لسان اوصل بيه
بس لسانه عنده شلل شوية
مبيعرفش يوصل حاجة


انا بكره اوصل الكلام ده عنك

karmen 10-25-2009 10:03 PM

هههههههههههههههههههه
هو في ايه
شامه ريحة حاجه بتحصل من ورايا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

NO : للغبآء ؤآلسذآجة !
why: لأنّگ ستغدؤ أضحؤگة بينّ آلنّآس !
So : گنّ ذگي ؤفطنّ ؤؤآعي آلفگر !


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 10-25-2009 10:10 PM

هههههههههههه
انتى ايه اللى بيدخلك في كلام الكبار
هههههههههههههههههههههههه
ميرسي ليكى ولمرورك يا سارة


الساعة الآن 01:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir