![]() |
الخيانه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
ايه الجرح ه كله يا صاحب القلب
مشكور على الصور بس يا ريت تقلنا مالك بس فوق من الى انت فيه وعيش بقيت ايامك الدنيا اكيد فيها حاجات حلوه كتير والدنيا متقفشى علشان حاجه حصلت |
دنيا موقفتشي بس احسن شئ عيش لنفسك فقط لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالاغير
|
لالالالالالالالالالالالال الا
معلش اختلف معاك انت ما اتخلقتش علشان تعيش لنفسك وانت مش لوحدك فى الدنيا امال فين روح التعاون والاخوه والموضوع الى انت لسه كاتبه |
انت شكلك مجروح اوي علي العموم سلمتك يامعلم ههههههههههههههههه تقبل مني مروري |
شكرا ع مرورك وانجرح ازاى وانا قلبي ميت يامان
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والله مش عارف اقول ايه بس الخيانع فعلا شئ فظيع وممكن تكون احد الاسباب سوء اختيار ممكن سوء ممعلمه |
يعطيك العافيه على الصور والدنيا بتعلم وياريت نتعلم منها
|
شكرا ع مروركم
|
| الساعة الآن 12:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir