منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   الخيانه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14092)

صاحب القلب الميت 11-03-2009 11:52 PM

الخيانه
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 11-04-2009 01:21 AM

ايه الجرح ه كله يا صاحب القلب
مشكور على الصور بس يا ريت تقلنا مالك بس فوق من الى انت فيه
وعيش بقيت ايامك
الدنيا اكيد فيها حاجات حلوه كتير
والدنيا متقفشى علشان حاجه حصلت

صاحب القلب الميت 11-04-2009 01:32 AM

دنيا موقفتشي بس احسن شئ عيش لنفسك فقط لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالاغير

golden man 11-04-2009 01:41 AM

لالالالالالالالالالالالال الا
معلش اختلف معاك انت ما اتخلقتش علشان تعيش لنفسك
وانت مش لوحدك فى الدنيا امال فين روح التعاون والاخوه
والموضوع الى انت لسه كاتبه

yousef eldeep 11-04-2009 03:02 AM

انت شكلك مجروح اوي
علي العموم سلمتك يامعلم ههههههههههههههههه
تقبل مني مروري

صاحب القلب الميت 11-04-2009 03:07 AM

شكرا ع مرورك وانجرح ازاى وانا قلبي ميت يامان

admin 11-05-2009 06:12 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والله مش عارف اقول ايه


بس الخيانع فعلا شئ فظيع

وممكن تكون احد الاسباب
سوء اختيار ممكن
سوء ممعلمه

لمحه حب 11-05-2009 06:57 PM

يعطيك العافيه على الصور والدنيا بتعلم وياريت نتعلم منها

صاحب القلب الميت 11-05-2009 11:54 PM

شكرا ع مروركم


الساعة الآن 12:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir