منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   الفرق بين غضب المرأة وغضب الرجل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14652)

دبدوباية 11-24-2009 11:00 AM

الفرق بين غضب المرأة وغضب الرجل
 

كيف يغضب الرجل وكيف تغضب المرأة ؟!


هناك فرق كبير بين الرجل والمرأة , بدون

علاقة لكون الرجل ذكر والمرأة أنثى ..

تعالوا نقول لكم ما الفرق
الحقيقي ..
هل هذه فعلا فروق ؟


عندما يغضب الرجل فإنه يصرخ ويكسر


عندما تغضب المرأة تصرخ وتنكسر



عندما يغضب الرجل يتهور بلا مبرر

عندما تغضب المرأة تنهار وتبرر



عندما يغضب الرجل يقود بتهور

عندما تغضب المرأة تهدأ وتفكر



عندما يغضب الرجل يجن وينفعل

عندما تغضب المرأة ترتمي بحضنه دون أن تفكر


عندما يغضب الرجل يجرحها بكل سهولة

عندما تغضب المرأة تبتعد عنه بكل بساطة


عندما يغضب الرجل يشجب وينكر


عندما تغضب المرأة تطلب الطلاق المبكر



عندما يغضب الرجل يتفرعن ويتجبر

عندما تغضب المرأة تخنع لكن بالأخر تسيطر



صحيح ليس كل الرجال متشابهين ولا كل النساء ملائكة

ولكن تبقى المرأة مرأة ويبقى الرجل رجل بكل مواصفاته ..


amira abdo 11-24-2009 11:16 AM

عندما يغضب الرجل يجن وينفعل

عندما تغضب المرأةترتمي بحضنه دون أن تفكر

عندما يغضب الرجل يجرحها بكل سهولة

عندماتغضب المرأة تبتعد عنه بكل بساطة
جميل اوي يا دبدوبايه ميرسي ياقمر ع الموضوع تحفه بجد تسلم ايدك

admin 11-25-2009 12:06 AM


صحيح ليس كل الرجال متشابهين ولا كل النساء ملائكة

ولكن تبقى المرأة مرأة ويبقى الرجل رجل بكل مواصفاته .


بجد فى اشياء من ذلك

تسلم ايدك

دبدوباية 11-25-2009 09:14 AM

عندما تغضب المرأةترتمي بحضنه دون أن تفكر
فعلا فالمرأة ف كل حالاتها لا تشعر بالأمان والدفئ الا فى حضن من أحبت

Silver 11-26-2009 06:31 PM

الموضوع ده انحيازى

يعنى احنا لما بنزهق بنكسرالدنيا

وانتوا يعينى مابتعملوش حاجة خالص

امال مين بقى اللى بينكد علينا عيشتنا

ومين اللى بيزهق الراجل اصلاً



دبدوباية 11-27-2009 05:56 AM

معلش يارامى طول ما الراجل بيعامل الست بطريقة كويسة ومش بيجرحها وبيقدر كل اللى بتعمله عشانه بتلاقيها حطاه على دماغها تاج
وشيلاه ف قلبها وخايفة عليه من الدنيا بحالها
انما اهمال الراجل للست بالتبعية يؤدى الى اهمال الست ليه
ويجيب مشاكل
الست بطبعها ممكن الراجل يملكها بكلمة صادقة طالعة من قلبه قبل لسانه
معاملة طيبة ليها
احساسها بالأمان معاه
ولا ايه؟

golden man 11-29-2009 04:55 AM

صحيح ليس كل الرجال متشابهين ولا كل النساء ملائكة

ولكن تبقى المرأة مرأة ويبقى الرجل رجل بكل مواصفاته .


عندك حق يا اس
وعلى فكره مش على طول ده الى بيحصل ساعات بيحصل العكس تماما صوابعك مش زى بعضيها

دبدوباية 11-29-2009 05:26 AM

معلش ياهيما أنا فهمى على قدى
حاول تفهمنى قصدك أكتر

banota 12-09-2009 02:58 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-10-2009 06:14 AM

عندما يغضب الرجل يجن وينفعل

عندما تغضب المرأة ترتمي بحضنه دون أن تفكر
جمال جدا يا دبدوباية
واكترية الكلام صيح
بس دا اكتر شىء انا شيفاة صحيح
شكرا ليكى ياقمر
تقبلى مرورى


الساعة الآن 06:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir