منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هل وزنك مثالى ؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14722)

asf hell 11-25-2009 06:45 AM

هل وزنك مثالى ؟؟؟؟؟؟
 
بسم الله الرحمن الرحيم


اعزائى اعضاء الماجيك
كتير بينطرح السؤال دة (هل وزنى مثالى ؟؟؟)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أنا حبيت اجيب جدول يبين الحكاية دى, بس خلى بالكوا لان الجدول لواحدة مش كفاية ومش قاعدة
لان الموضوع بيدخل فية قياس حجم عظام الجسم والكتلة وموال كبيييييييييييير
بس الجدول دة يعتبر ساءد مع معظم الحالات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ويا رب الموضوع يكون عجبكم
ومستنى الردود والاسألة



admin 11-25-2009 06:50 AM

انا مش مثالى خالص


ينقل الى العام

asf hell 11-25-2009 07:09 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه

اسعدتني ضحكتها 12-25-2010 01:49 AM

والله الحين وزني مثالي

طولي160وزني 54

يسلمووووووو


الساعة الآن 04:12 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir