منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اضغط هنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14729)

دبدوباية 11-25-2009 11:33 AM

اضغط هنا
 
عندما تشعر بضيق وترى ظلام من حولك







إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐعلى ساعة حياتك!!









:






عندما تمشي وحيدا بدون أي رفيق أو صديق







إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على قائمة أصداقائك!!











:






عندما تزداد همومك وأحزانك في لحظة تتمنى الموت بها
إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على صفيحة أعمالك!!






:






عندما تكون ضائعا بين طرق الحياة بدون أي دليل او مرشد






إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على خريطة أحلامك!!






:






عندما تلقي نفسك بدون أي عمل وقد غالبك الملل






إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على تاريخ وقتك!!






:






عندما تهاجر بعيدا عن كل ماحولك..عن كل أهلك وأصدقائك






إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على فواصل عمرك!!






:






عندما تشاهد التلفاز وترى ذلك يقتل وتلك تغتصب ومازلت تتذمر






إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على موطن ضميرك!!








إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ





عندما تضغط على هذه الكلمة سيصبح جهاز التحكم "الريموت" في يديك أنت






انت الذي تحدد مصيرك وتحدد إتجاهك







تحدد أعمالك اهي في طريق النور ام في طريق الظلام






ساعة حياتك,,,قائمة أصدقائك,,,صفيحة أعمالك,,,






خريطة أحلامك ,,, تاريخ وقتك,,,فواصل عمرك,,,






موطن ضميرك







كل هذه ليس كلمات كتبت هباء منثورا






وإنما لكل حرف منها له معنى






إن كنت فعلا تمسك جهازك مسكة صحيحة وصادقة






وقتها ستعرف مامعنى كل حرف منها.وستعرف من تكون!!






كنت أنت القوي,,المكافح,,في تلك اللحظة






لحظة وقوفك مع نفسك وقفة صادقة






فإنها لحظتك انت فلا تخذل نفسك







ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ

asf hell 11-25-2009 02:42 PM

الف شكر على الكلام الجميل والحلو
بس ساعات الواحد
مش بيعرف هو حاسس باية علشان يختار

amira abdo 11-25-2009 08:07 PM

ميرسي يا دبدوبايه تسلم ايدك ياقمر ع الموضوع الجامد ده

zizo 97 11-26-2009 12:04 AM

ஐ◄████▓▒░░
فعلا الانسان بايده يعدل كل حاجة في حياته

admin 11-26-2009 12:12 AM

ربنا خلق لينا عقل علشان نميز ونفكر ونشوف

تسلمى على الموضع

Silver 11-26-2009 05:40 PM


إضغط ஐ◄████▓▒░░ CLiCk ░░▒▓████►ஐ على أضف رد!!

:

لتضع رداً على موضوع جميل كهذا

دبدوباية 03-09-2010 11:24 AM

أشكرك من كل قلبى ياسيلفر على الرد الجميل دة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 10:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir